Minulla on myös aurallinen migreeni, joten siitä syystä otin mirenan ja lapsilukukin oli täynnä. Minulle lääkäri sanoi että sopii kyllä, vaikka migreeni onkin. Ensimmäiset 2 kuukautta oli enemmän tai vähemmän vuotoa, päätä särki usein, maha alkoi turvota aika pian kierukan laiton jälkeen vaikka imetin yhä nuorin lapsista oli silloin 8kk, ja olin pikemminkin hoikistunut siihen asti. Ajattelin kuitenkin sen menevän ohi, jatkuva vuoto loppui jossain vaiheessa sen jälkeen runsaat kuukautiset oli historiaa tuli säännöllisesti pientä tuhrua, turvotusta tosin oli paljon. Kunnes taas, kun kierukka oli ollut reilun vuoden verran alkoivat kunnon kuukautiset jotka kestivät 3-4 viikkoa kerrallaan ehkäisy oli ainakin taattu! Lopulta aloin saada usein pahoja migreeni kohtauksia, ja tuntui että kroppa vaan keräsi nestettä koko ajan kädet ja jalatkin olivat turvoksissa kuin raskaana ollessa. Kierukka oli täysin paikoillaan, eikä siitä syystä olisi pitänyt olla ongelmaa tuntui vain että keho oli jotenkin ihan sekaisin kokoajan. Nämä vaivat helpottivat kun puolentoista vuoden käytön jälkeen poistatin kierukan, tuntui että sain kehoni takaisin. Itse olisin ainakin mielummin nyt ajatellen kokeillut ne minipillerit ensin, jos sellaisia olisi edes tarjottu.