mirena ja tiputtelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äetiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äetiliini

Vieras
No nyt ottaa pattiin! Kierukka laitettu maaliskuun alussa ja VIELÄ tiputtelee /vuotaa niin, etten tiedä mitä suojaa käyttää, välillä riittää pikkuhousunsuojaja sitten seuraavalla vessakäynnillä huomaankin, että jaaha, olis ollu siteelle käyttöä....! perskules sentään!! Toivon jo että loppuu!! Mites muut mirenan käyttäjät kauanako vuotoa??? Kokemuksia???

Mulle laitettiin huhtikuussa, ja valuu ja valuu... Kai se joskus loppuu (hoh hoijaa) . Mulle laitettiin niin, ettei kuukautiset olleet alkaneet synnytyksen jälkeen. Silti tuota verta tulee ja välillä sellaista limansekaista jotain kanssa. Pikkuhousunsuojalla aika pitkälle pärjää. Hartaassa toiveessa olis vuodon loppuminen ennen kuin ne kesän helteet alkavat, että pääsis lasten kanssa rannalle ihan uikkarissa.

Mulla laitettiin marraskuussa, ja jonkun pari kuukautta tiputtelua oli, just niin että periaatteessa pikkuhousunsuojalla pärjäsi, kunnes sitten välillä lorahteli... Tiputtelu tosiaan loppui siihen pariin kuukauteen, kuukautiset ovat tulleet nyt siitä lähtien suht säännöllisinä mutta huomattavasti niukempina kuin ennen (samalla periaatteella, eli melkein pikkuhousunsuojalla pärjää, kun aikaisemmin lorotteli viikon verran kuin hana päällä täysillä), kestokin on lyhentynyt muutamaan päivään. ELi sikäli olen hyvin tyytyväinen ollut sen alun jälkeen, muuten en... Toiseen keskusteluun jo kirjoittelin että kun ehkäisyteho on liiankin tehokas, ehkäisee _kaiken_, eli halut ovat kadonneet tyystin :'(

Mulle laitettiin viime elokuussa ja vuoto jatkui tammikuulle eli 4 kk. Nimenomaan vuoto ei tiputtelu, taukoa oli pari kertaa viikon verran. Tammikuun jälkeen tiputtelua jatkui maaliskuulle ja sen jälkeen ei ole tiputellut. Kierto on 24-27 päivää ja menkat kestää 8 päivää. Ilman kierukkaa kirto oli 27 ja menkat kesti 4-5 päivää. Halut on hävinnyt kokonaan ja paino noussut 10 kg. Kierukka lähtee keskiviikkona 10 kuukauden käytön jälkeen.

Yhteistyössä