Mirena ja ekat menkat.

Mulle laitettiin joulukuun lopussa mirena ja nyt viikko si alko ekat menkat ja jumalaut ne jatkuu vieläki! Välissä ei siis mitää vuotoja tai mitään.

rinkulan kans menkat kesti 3-4pvää ja nyt mennää jo 8:tta pvää.

mahaanki juilii joka pvä.

mites tää ny menee? Ku joillakin tai itseasias aika monillakin se vuoto laiton jälkee saattaa kestää viikkoja ja joillaki kuukausia. Mulla loppu piakkoin mut ei kai tää ny jumaliste jatku montaa kuukautta/vkoa!

Mites muilla?
 
Mulle kans laitettiin joulukuun puolivälissä, mutta mulla on ollu vuotoo siitä asti. Ei mitään tiputtelua vaan kunnon vuotoa, nyt eilisestä asti ollu vuoto poissa, toivottavasti pysyykin.
Vatsakivut mulla loppu viikko sit, ennen sitä oli joka päivä :kieh:
Ei auta kun toivoa et se helpottaa nyt lopulta..
 
vaihtoehto
Jännä kun monet vieroksuu kuparikierukkaa. vuodot tulevat säännöllisesti ja ei mitään tiputteluja välissä. Ovat kyllä pidentyneet parilla päivällä mutta sen kestää kun ei muita sivuvaikutuksia. Suosittelen vaihtamaan jos hormoni ei sovi.
 
Mulla vuoti 7kk laiton jälkeen jatkuvasti. Soittelin asiasta ehkäisyneuvolaan, ja sanottiin että normaalia.
9kk kierukan laitosta tein testin, ja olin raskaana. Vuoto oli niin runsasta ja kierukka ilmeisesti huonosti paikoillaan, että tuli itsekseen pois. Tämä oli lääkärin teoria, kun sitä ei sisuksista löydetty.
 
[QUOTE="kipuilija";27982673]Mietin vaan kun kuukauden ollu alaselkä kipeä, että voisko kierukasta johtua. 3kk sitten laitettiin kierukka.[/QUOTE]

kyllä mun silmiini on osunut tekstiä, missä moni on valittanut mirenan laiton jälkeen alaselkäkipuja
 

Yhteistyössä