mulle se laitettiin 01/08 eli on nyt ollut n puoli vuotta.Aluksi vuosin lähes koko ajan ja parit menkat kesti 2 viikkoa, kunnes tasaantui.Menkat alkoi aina kk:n 18 päivä.Nyt on 13 päivä ja jo parin päivän ajan on tullut hieman punertavaa, mutta se on huomannut vaan, kun pyyhkii eli on ollut tosi vähäistä.Onkohan nämä nyt menkat?
Papassa olin tammikuussa ja se oli luokka I.
Onko kenelläkään ensin tuntunut että kierukka olis sopinut ja sitten myöhemmin onkin tullut vaikka jatkuvaa vuotoa/tuhrua tai välivuotoja on ollut jatkuvasti?Mulla eka kierukka, joten siksi kyselen.
Sen olen huomannut että kierukan laittamisen jälkeen musta on tullut aika kamala hirviö eli pinnaa kiristää paljon enemmän kuin normaalisti :/
Papassa olin tammikuussa ja se oli luokka I.
Onko kenelläkään ensin tuntunut että kierukka olis sopinut ja sitten myöhemmin onkin tullut vaikka jatkuvaa vuotoa/tuhrua tai välivuotoja on ollut jatkuvasti?Mulla eka kierukka, joten siksi kyselen.
Sen olen huomannut että kierukan laittamisen jälkeen musta on tullut aika kamala hirviö eli pinnaa kiristää paljon enemmän kuin normaalisti :/