mirena-hormonikierukan käyttäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kaverille ei lääkäri suostunut laittamaan hormonikierukkaa just siksi kun menkat raskauden jälkeen ei ollut alkanut.. käski tulla uudestaan kun on menkat.

Selibaatissako pitäis sit siinä tapauksessa siihen asti olla :o ? Imetys ei ehkäise ja kortsuun ei ole enää luottoa.

kyl luulis kestävän.. ja on noita muitakin tapoja ehkäistä tuossa välissä.
ihme huolia ...

kaverille ei lääkäri suostunut laittamaan hormonikierukkaa just siksi kun menkat raskauden jälkeen ei ollut alkanut.. käski tulla uudestaan kun on menkat.

Ainakin täällä meillä ennen kierukan laittoa kehoitetaan tekemään testi, itsellä oli synnytyksestä 9kk aikaa eikä menkoista tietoakaan kun kierukan otin.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:

Selibaatissako pitäis sit siinä tapauksessa siihen asti olla :o ? Imetys ei ehkäise ja kortsuun ei ole enää luottoa.

ihme huolia ...

Tuossa välissä...vuosikin ilman seksiä on sitten sun mielestäs ihan ok juttu vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Mettiäinen:
mulla on ollu nyt kohta 2 vuotta kyseinen kierukka ja parit edelliset menkat oli selvät menkat mut nyt on ollu vaan vähäistä ruskeaa vuotoa.

Lisäksi mua on palellu ihan hirveesti,oksettanu ja väsyttää ihan tolkuttomasti.Onko muilla ollu mitään tällästä?

Nii ja on mulla tissejäkin aristanu.

Mulla oli tissit tosi kipeet, mutta en "noteerannut" sitä mitenkään, kun siinä Mirenan ohjelappusessa luki että saataa olla sellanenki sen kierukan sivuvaikutuksena. Jotenkin oli ihan kumma olo, ja tein testin, joka oli positiivinen.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:

ihme huolia ...

Tuossa välissä...vuosikin ilman seksiä on sitten sun mielestäs ihan ok juttu vai?

Pillerit ja kortsu on keksitty. Ja todellakin voi olla selibaatissa vuoden ja enemmänkin jos tilanne vaatii. Mitäs jos ukkos vaikka joutus petipotilaaks sairaalaan vuodeksi???

Olen ollut kohta kaksi vuotta ikionnellinen hormonikierukan käyttäjä. Ei mitään vaivoja tai vuotoja sen jälkeen, kun laitettiin. Miksi en laitattanut jo aiemmin? Vuodon loppupuolella kävin vastaanotolla.