Miranax ja Panacod, jollain kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lääkkeitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lääkkeitä

Vieras
Eli lääkäri määräsi nyt otettavaksi Panacod 500mgx2 ja lisäksi yhtäaikaa miranaxia, onko jollain yhdistelmä kokemuksia? Sillä vaan kyselen että uskaltaako olla yksin lapsen kanssa?
 
Miranaxia kyllä, Panacodiin ihmiset reagoi niin eri tavalla, etten ehkä yksin lapsen kanssa ottaisi. Ainakaan, jos ihan vauva tai kovin pieni vielä. Yks Panacod ei varmaan vielä "miestä kaada", mutta...Olen apteekkialalla.
 
No siis olen kyllä nyt tässä liudan lääkkeitä joutunut syömään; buranasta,norflexistä tramaliin. Nyt sitten lekuri määräsi Panacod pore 500mgx2 ( yht aikaa) ja lisäksi vielä miranax 550mg, en oo käyttänyt ku yleensä 1panacodin, sillä mietinki et meneekö nuppi täysin sekasin. lapsi on 2v,
 
Jos sulla on jo toleranssia noihin niin yhdistemä tuskin laittaa pönttöä sekaisin. Panacod on itsellä ainoa joka on pistänyt pään vähän heittämään, Miranaxista ei koskaan tullut kuin vatsa kipeäksi. Yhdistelmänä en ole syönyt mutten usko vaikutuksen tehostuvan ihan niin paljoa. Luulisi lääkärin varoittaneen jos olisi huolen aihetta. Kokeile ensimmäisen kerran tuota koktailia niin että joku muukin on paikalla niin ei tarvitse olla huolissaan.
 
Voin kyllä sanoa että yksi Panacod voi laittaa nupin sekaisin.
Itse olen tasan tarkkaan kerran ottanut ja puolen tunnin päästä en tuntenut omaa aviomiestä.
Ja oltiin kuitenkin vuosia oltu yhdessä. Aivan karmaiseva kokemus, jote en suosittele ottamaan jos olet lapsen kanssa yksin.
 
Joudun ottaan panacodia joskus migreeniin kun nyt imettäessä en täsmälääkkeitä voi ottaa. Ei tunnu mulla missään. Lääkäri sanoi että se on yksi pahiten riippuvuutta aiheuttavista särkylääkkeistä.
 
Joudun ottaan panacodia joskus migreeniin kun nyt imettäessä en täsmälääkkeitä voi ottaa. Ei tunnu mulla missään. Lääkäri sanoi että se on yksi pahiten riippuvuutta aiheuttavista särkylääkkeistä.

On tainnut lääkäri esittää asian vähän kärjistetysti...
Panacod on hyvä lääke niille, joille se sopii. Itse en juuri yhden tabletin vaikutusta pahan selkäsäryn kanssa edes huomannut, mutta kaksi kerrallaan oli aika hyvä. Silloin söin kans jotain tulehduskipulääkettä siinä ohella, mutta en enää edes muista mitä.
 
Mulle taas sanottiin, että imettäessä just ei saisi Panacodia käyttää, koska kulkeutuu rintamaitoon ja voi aiheuttaa lapselle hengityslamaa. Mutta kannattaa siis ainakin imettäjän tarkistaa viimeisin tieto teratologisesta tietopalvelusta.
 
Voin kyllä sanoa että yksi Panacod voi laittaa nupin sekaisin.
Itse olen tasan tarkkaan kerran ottanut ja puolen tunnin päästä en tuntenut omaa aviomiestä.
Ja oltiin kuitenkin vuosia oltu yhdessä. Aivan karmaiseva kokemus, jote en suosittele ottamaan jos olet lapsen kanssa yksin.

Ihmiset reagoi eri aineisiin eri tavoin, ap kertoi että on jo ko. lääkettä käyttänyt joten hänellä reaktio ei liene yhtä vahva.
 
Kyllä auttaa. Minulla on hortononsyndrooma eli pahempi migreeni, lääkäri määräsi yhdessä otettavaksi. Joskus kun ei auta silloin olen päässyt happihoitoon Kotkan keskussauraalaan. Se lievittää vähän. Mutta pahaan migreeniin saa kotiin happipullot. Onnea matkaan.
 

Similar threads

T
Viestiä
0
Luettu
5K
Aihe vapaa
Tuleeko sivuvaikutuksia?
T
H
Viestiä
7
Luettu
1K
Aihe vapaa
"viiden äiti"
V

Yhteistyössä