Minut raiskattiin nukkuessani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Baari-illan jälkeen majoitin "kaverini" luokseni yöksi, kun hänellä olisi ollut pitkä matka kotio.
Aamuyöllä heräsin siihen, kun mies oli yhdynnässä ja koitti vaihtaa asentoa kanssani. Tuntui tajuttoman epämukavalta, Minulla oli tampoonikin sisälläni.. Hyppäsin ylös sängystä, mies nukahti ja soitin poliisit hakemaan hänet.

Olin niin järkyttynyt tilanteesta, etten ollenkaan osannut ajatella pidemmälle, en tajunnut että poliisit tekevät miehestä ilmoituksen ja joudumme kummatkin mukaan rikostutkintaan.. Jos olisit osannut ajatella selvästi, en todellakaan olisi sekoittanut poliiseja tähän. Hävettää aivan kauheasti koko tilanne, eikä kuulustelut jne yhtään helpota oloa.

Syyttäjä todennäköisesti vaatii vankeutta, itse en halunnut vaatia mitään. Tiedän miehen tehneen väärin, silti syyllistän itseäni siitä, että minun takia kaveri on tuossa tilanteessa.. Lisäksi hävettää tämä koko asia koska en usko, että tilanne on muiden silmissä niin kamala ja "oikea raiskaus"

Miten tän häpeän ja syyllisyyden sais pois:(

Baari-illan jälkeen majoitin "kaverini" luokseni yöksi, kun hänellä olisi ollut pitkä matka kotio.
Aamuyöllä heräsin siihen, kun mies oli yhdynnässä ja koitti vaihtaa asentoa kanssani. Tuntui tajuttoman epämukavalta, Minulla oli tampoonikin sisälläni.. Hyppäsin ylös sängystä, mies nukahti ja soitin poliisit hakemaan hänet.

Olin niin järkyttynyt tilanteesta, etten ollenkaan osannut ajatella pidemmälle, en tajunnut että poliisit tekevät miehestä ilmoituksen ja joudumme kummatkin mukaan rikostutkintaan.. Jos olisit osannut ajatella selvästi, en todellakaan olisi sekoittanut poliiseja tähän. Hävettää aivan kauheasti koko tilanne, eikä kuulustelut jne yhtään helpota oloa.

Syyttäjä todennäköisesti vaatii vankeutta, itse en halunnut vaatia mitään. Tiedän miehen tehneen väärin, silti syyllistän itseäni siitä, että minun takia kaveri on tuossa tilanteessa.. Lisäksi hävettää tämä koko asia koska en usko, että tilanne on muiden silmissä niin kamala ja "oikea raiskaus"

Miten tän häpeän ja syyllisyyden sais pois:(
Hae apua huoliisi kriisi tai terapiakeskuksesta, ei sun yksin tarvi noiden mietteiden välillä pallotella,saat muita näkökulmia tilanteeseesi...

Kun sulla tuntuu olevan tuota luppoaikaa kirjoittaa noita tylsiä juttujasi vuorokaudet läpeensä, niin ehkäpä täältä voit löytää mielekästä tekemistä

https://www.vapaaehtoistyo.fi

Mene rohkeasti mukaan, mutta käythän ensin suihkussa ja nuku muutama yö trollaamatta täällä.

Voit jopa löytää elämällesi uuden suunnan :)

Hmm, en kyllä ikinä ole tänne mitään kirjoittanut.. Olisin oikeasti kaivannut nimenomaan niitä muita näkökulmia, en pysty asiasta ääneen puhumaan.

No mun mies teki tuota kuulemma nukkuessaan, heräsin useamman kerran siihen kun mies oli mun sisällä täydessä touhussa. Ei oikein ikinä sanonut mitään muuta kuin nukkuneensa, ja itse olin niin kiusaantunut ja häpeissäni etten osannut kellekään mitään sanoa. Jotenkin vaikea uskoa, että olisi oikeasti nukkunut. Humalassa käyttäytyi noin myös. Sen vuoksi on nyt ex. En kuitenkaan sitä suhteen aikana osannut pitää raiskauksena, yritin selittää sitä itselleni vain hyväksikäyttönä. En vieläkään oikein tiedä mitä ajatella, vieläkin tuntuu nöyryyttävältä ja likaiselta kun asiaa ajattelee.

No mun mies teki tuota kuulemma nukkuessaan, heräsin useamman kerran siihen kun mies oli mun sisällä täydessä touhussa. Ei oikein ikinä sanonut mitään muuta kuin nukkuneensa, ja itse olin niin kiusaantunut ja häpeissäni etten osannut kellekään mitään sanoa. Jotenkin vaikea uskoa, että olisi oikeasti nukkunut. Humalassa käyttäytyi noin myös. Sen vuoksi on nyt ex. En kuitenkaan sitä suhteen aikana osannut pitää raiskauksena, yritin selittää sitä itselleni vain hyväksikäyttönä. En vieläkään oikein tiedä mitä ajatella, vieläkin tuntuu nöyryyttävältä ja likaiselta kun asiaa ajattelee.

Ihan mielenkiinnosta, että nukutko jotenkin erityisen sikeästi, jos et herää jo alkumetreillä kyseiseen touhuun?

Voi ei, yritä saada se syyllisyydentunne pumpattua pois. Väärin se mies teki, eikä sitä tekemättömäksi saa.
Onko se pyydellyt anteeksi jälkeenpäin? Oletteko kohdanneet? Hyi, mikä sika, mikään humalatila ei ole puolustus, tai asiaa lieventävä seikka.

Mulla oli kerran mies joka alkoi lääppimään minua baari illan jälkeen vaikka esitin sammunutta. Olisin halunnut nukkua ja sanoin ei, mutta aina kun olin unen rajamailla tunsin että housun nappejani avattiin ja kättä koitettiin työntää sisään...

Ties olisiko hän vain nainut minua jos olisin ollut tosissani sammuneena.
Lopetti kun tyytyi lopuksi runkkaamaan itsensä hinkaten minua vasten :(

Kuulostaa sekavalta mutten tiedä miten sen paremmin selittäs. Mies kuitenkin luuli mun sammuneen, ja oli pakko katsoa mihin asti koettaa mennä. Mutta aina kun käsi oli jo housuissa niin leikin että heräsin.

Siihen katos kyllä luottamus. Pahinta on ettei mies itse ollut juonut pisaraakaan.

En mäkään kehdannut siitä ikinä sille erikseen sanoa. Mutta ihmettelen että ei kai miehet pidä tollasta ihan normaalina?

Mulla oli kerran mies joka alkoi lääppimään minua baari illan jälkeen vaikka esitin sammunutta. Olisin halunnut nukkua ja sanoin ei, mutta aina kun olin unen rajamailla tunsin että housun nappejani avattiin ja kättä koitettiin työntää sisään...

Ties olisiko hän vain nainut minua jos olisin ollut tosissani sammuneena.
Lopetti kun tyytyi lopuksi runkkaamaan itsensä hinkaten minua vasten :(

Kuulostaa sekavalta mutten tiedä miten sen paremmin selittäs. Mies kuitenkin luuli mun sammuneen, ja oli pakko katsoa mihin asti koettaa mennä. Mutta aina kun käsi oli jo housuissa niin leikin että heräsin.

Siihen katos kyllä luottamus. Pahinta on ettei mies itse ollut juonut pisaraakaan.

En mäkään kehdannut siitä ikinä sille erikseen sanoa. Mutta ihmettelen että ei kai miehet pidä tollasta ihan normaalina?

Onkohan näitä kyseisiä kokemuksia ihan yleisesti paljonkin? :o

HYI...
Jos toi tosiaan on jokin miesten "normi" niin hyi stn. :(

hyi että kun näitä kokemuksia on suunnilleen joka toisella..

En ole puhunut miesn kanssa sen jälkeen kun menimme nukkumaan. Sängyssä hän koitti suudella, kieltäydyin ja käänsin kylkeäni. Siinä vikat sanat tuolle sialle..

Kiitos kommenteista ja vertaistuesta, olen ihan sekaisin koko hommasta.

Ap

hyi että kun näitä kokemuksia on suunnilleen joka toisella..

En ole puhunut miesn kanssa sen jälkeen kun menimme nukkumaan. Sängyssä hän koitti suudella, kieltäydyin ja käänsin kylkeäni. Siinä vikat sanat tuolle sialle..

Kiitos kommenteista ja vertaistuesta, olen ihan sekaisin koko hommasta.

Ap

Ihan hirveetä.. Koita Ap jaksella. Varmasti olisi pienemmästäkin sekaisin.

Teit ihan oikein kun soitit poliisille. Niin jokaisen tulisi tehdä, mutta kamalaa tuo miten uhrille tulee se syyllisyyden olo, siksi jää usein tekemättä tämä. :(

Toimit oikein, ja ole ainaki siinä asiassa ylpeä itsestäsi vaikka vaikeaa olisikin.Ehkä kaveri pelästyy toivottavasti nyt sen verran ettei heti toista kauheaa tekoaan.

Hyvät on unenlahjat, jos ei siihen herää kun mies runttaa patukkaa värkkiin :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Trollien taso on nykyään aivan luokattoman huono.

Taidat olla juuri näitä ihmisiä jotka oikeuttaa sen että saa tehdä jos toinen ei herää.

Trolli tai ei, on sairasta sanoa niin tällaisessa yhteydessä. Pitäisit omana tietonasi kun et voi olla varma.

Ja kuule kyllä sammuneena voi olla niin tiedottomassa tilassa eittei mihin vaan heti herää vaikka pommi rysähtäs vierellä kun on jo niin puoli tajuton.

siis mitä hittoa, miksi on näin paljon provon huutelijoita? Tiedän jo ennestään samanlaisia tapauksia, mielestäni tämä on todella yleistä.

Ja kiitos taas kaikille asiallisesti vastanneille. Ap

Miksi puolustelet raiskaajaa? Onhan sen syytä vastata teostaan! Ei se kunnon rangaistusta silti Suomessa saa, ikävä kyllä.
Tottakait pitää soittaa poliisille ja heti lääkäriin tutkimuksiin. Onhan se selvä asia. Miten muuten asiaa voi hoitaa kuin poliisin kautta? Ei mitenkään.
Hae apua hyvä ap.

Yhteistyössä