Minut jätettiin sitten taksista

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Piti eilen lähtee kaveriporukalla juhliin ja sovittiin aika millon minä sitten menen että kerkeen mukaan, muut oli jo paikan päällä paitsi minä kun ei mua pyydetty sinne aikasemmin.
Soittelin sitten vähän ennen kun aloin lähtemään että olen tulossa, eihän kukaan vastannu edes. Ajattelin sitten että soittavat musaa tai jotain ettei kuule ja lähin kuitenkin kävelemään sit sinne mistä piti lähtee yhdessä. Kappas kun ei ollu asunnossa enään ketään.

Siinä vähän itkee tihrustin kun kävelin kotiin päin takas, ja mies sitten oli mulle niin äkänen että mitä pitää änkee mukaan jos tietää ettei haluta, että pysyisit kotona. No mistä minä sen nyt oisin tienny että mua ei haluta todella kun oli kuitenkin sovittu.

Nyt on niin tyhmä olo, ja jotenkin niin ankee.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ja tuo mieheskin.. ompas tosi myötätuntoista sorttia.. Noh, mutta ens kerralla paremmin sitten, parempien ystävien kans =) :hug:
Ne mitä paremmaks luulin tais nyt mennä.
En ihan tuota miestäkään ymmärtäny.
 
voi
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Ja tuo mieheskin.. ompas tosi myötätuntoista sorttia.. Noh, mutta ens kerralla paremmin sitten, parempien ystävien kans =) :hug:
Ne mitä paremmaks luulin tais nyt mennä.
En ihan tuota miestäkään ymmärtäny.
Miehesi oli vain realistinen. Voisin kuvitella että munkin mies sanoisi noin eikä sitä pahalla tarkoita. Ikävä tapaus. Ehkä heillä on tosi pätevä syy toimintaansa :/

 
minä
Mies sanookin asiat aina suoraan niin ei sikäli mutta kun tuli vielä hirveempi olo.
Ei ole kukaan ilmotellu mitään, liekkö kukaan ees muistaa mun olemassa oloo. Enkä ite ala soittelemaan ollenkaan.
 
vieras
Mä olisin kyllä laittanut viestin jollekin pouukasta et mitä tapahti, tuliko muutoksia suunnitelmiin, odottelin turhaan mut ketään ei näkynyt! näytä ihmeessä tunteesi, eihän noin voi ketään kohdella! ovat sulle kyllä selityksen velkaa.
 
minä
Enkä jaksa yhtään uskoo että löytyis joku hyvä selitys, oisivat hyvin voineen koukata minut hakemaan kun en niin kaukana ole, jos vaikka joku äkimpi lähtö tullu. ja unohdukseen en jaksa uskoo kun aikasemmin illalla puhelimessa puhuttiin että tulen sillon ja sillon.

Harmittaa niin vietävästi.
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Enkä jaksa yhtään uskoo että löytyis joku hyvä selitys, oisivat hyvin voineen koukata minut hakemaan kun en niin kaukana ole, jos vaikka joku äkimpi lähtö tullu. ja unohdukseen en jaksa uskoo kun aikasemmin illalla puhelimessa puhuttiin että tulen sillon ja sillon.

Harmittaa niin vietävästi.
et vain mennyt perässä? ottanut omaa taksia ?
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin kyllä laittanut viestin jollekin pouukasta et mitä tapahti, tuliko muutoksia suunnitelmiin, odottelin turhaan mut ketään ei näkynyt! näytä ihmeessä tunteesi, eihän noin voi ketään kohdella! ovat sulle kyllä selityksen velkaa.
sanon vasta sitten kun ensin joku heistä tekee aloitteen, en ala kyselemään kun muutenkin tuntuu niin inhottavalta etten olis mikään, ja mua saa kohdella kuinka huvittaa.

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Enkä jaksa yhtään uskoo että löytyis joku hyvä selitys, oisivat hyvin voineen koukata minut hakemaan kun en niin kaukana ole, jos vaikka joku äkimpi lähtö tullu. ja unohdukseen en jaksa uskoo kun aikasemmin illalla puhelimessa puhuttiin että tulen sillon ja sillon.

Harmittaa niin vietävästi.
et vain mennyt perässä? ottanut omaa taksia ?
En olis paljoo illasta nauttinu siinä porukassa jos noin jätetään eikä vaivauduta ilmottamaan mitään. ja huomasin kyllä että tuskin mua sinne kaivattiin. Muutenkin meni koko halu mennä minnekään.

 

Yhteistyössä