Minusta tuntuu, että meidän naapureilla on vauva josta kukaan ei tiedä mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme salailua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme salailua

Vieras
Kyseessä siis ihan suomalainen pariskunta.
Olivat viime vuoden (2008) yhdessä työkomennuksella ulkomailla ja sieltä palattuaan heitä ei ole ulkona yhdessä näkynyt.
He ovat molemmat yli kolmekymppisiä, taitavat olla jo lähempänä neljääkymppiä.
Täällä meillä on ollut nyt jonkin aikaa postin kanssa jotain sählinkiä ja meidän laatikkoon on välillä jaettu heidän postia.
Muutama päivä sitten tuli naperokerholta postia ja joku muksu näyte heidän nimellään vahingossa meidän laatikkoon. Jos yhdessä lähtevät, niin ajavat auton oven eteen, siihen ei kellään ole suoraa näkyvyyttä. En ole mikään kyylä, vaan olen jo kauan miettinyt heidän käytöstään ja nyt tuo postin sekoilu vahvisti hiukan epäilyjäni...outoa.

Mitä salailua toi nyt muka on? Et vain ole sattunut samaan aikaan paikalle kun tämä oletettu vauva on ollut esim. menossa autoon. En minäkään juuri pihalla vauvan kanssa pyörinyt, kotona oltiin tosi paljon ja päiväunensa nukkui aina parvekkeella, joten saattoi hyvinkin mennä monta viikkoa ettei vauvan kanssa lähdetty kotoa minnekään. Eikä todellakaan siksi että olisi jotain yritetty salailla.

meidän ex- naapurit saivat vauvan tuollai "salaa" - eivät siis pahemmin kertoillet kellekään. mulle tuli aina hirveen nolo olo kun sen naisen kanssa sitten kärryteltiin ja "kaikki" pysähtyi aina ihmettelee kenen lasta hän työnteli ja herran jumala sentäs ja ihanko totta ja no ei sitä huomannut ja diibadaaba :D
tuli vaan mieleen ja kerroin pois tän :D

Mun entinen seinänaapurini "järkyttyi" aikoinaan minut nähdessään: herranjestas, tuleeko teille toinen lapsi, miksi et oo sanonut mitään?!

Laskettuun aikaan oli päivä. Maha oli ollut valtava jo kauan. En ollut mitenkään raskauttani salaillut, en peitellyt vaatteiden alle tms...mutta en mä tiiä, olisko siitä pitänyt joku tiedotustilaisuus oikein järjestää :D

Meillekin tuli Liberon ym. vauvapostia vaikka nuorin oli yli 3v.
Eikä nytkään meidän nuorinta ole nähnyt kuin hyvinhyvin harva, itsekään en ole naapurin vauvaa nähnyt vaikka on useita kuukausia. Tiedän kuitenkin että heillä on vauva.

Tiedän vastaavasti toimivan pariskunnan, ja heillä ainakin on lapsi. Down-lapsi, jonka saaminen oli pariskunnalle iso järkytys. He siis eivät tienneet vammasta ennen kun synnytyssalissa vasta.
Lapsi on siis jo kolmisen vuotta vanha, ja nykyään he kyllä häntä kuljettavat mukana ihan näkyvästikin.

Mutta edelleen, jos heiltä kysyy esim että miten teidän lapsi on voinut, niin vastaus kuuluu "niin, hänhän on vammainen".

Kuulostaa ainakin mun mielestä siltä, ettei lapsen vammaisuus ole vanhemmille ihan ok, vaikka kukaan muu ei näe asiassa mitään mikä ei ole ok.
Aivan ihana, aurinkoinen poika :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ihme salailua:
Muutama päivä sitten tuli naperokerholta postia ja joku muksu näyte heidän nimellään vahingossa meidän laatikkoon.

Ihan tiedoksesi, mulle on tullu Naperokerhon mainoskakkaa vaikka mulla ei ole vauvaa eikä ole koskaan ollutkaan. Osoitelähde oli lehtitilaus.

Tai voihan se tietty olla että mulla on vauva josta mulle ei oo kukaan kertonu? Salavauva? Pitääkin tutkia noi komerot vielä kertaalleen.

Tuli muuten elävästi mieleen kun kylillä alko kulkea huhu että mun vanhemmat oli eronnu. Kuulemma siksi, kun niitä ei näkyny yhdessä "missään". Joku ap:n tapainen kansalaisaktivisti oli vetänyt johtopäätöksiä, kun äiti siirtyi toiselle paikkakunnalle töihin eikä siis enää pyörinyt päivällä oman kylän keskustassa, ja isä hoiti pääasiassa ruokaostokset yksin omalla kylällä.

Vai että vallan kehtaavat ajaa auton oven eteen johon sulla ei oo kunnollista näkyvyyttä? Paskiaiset!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun entinen seinänaapurini "järkyttyi" aikoinaan minut nähdessään: herranjestas, tuleeko teille toinen lapsi, miksi et oo sanonut mitään?!

Laskettuun aikaan oli päivä. Maha oli ollut valtava jo kauan. En ollut mitenkään raskauttani salaillut, en peitellyt vaatteiden alle tms...mutta en mä tiiä, olisko siitä pitänyt joku tiedotustilaisuus oikein järjestää :D

kerhohuoneelle asukaskokous ois musta ihan asiallista siinä vaiheessa kun meinataan alkaa sikiämään! :attn:
siinä voi sitten koko asukasyhdistys ottaa kantaa tähän mahdollisesti tulevaan perhetapahtumaan ja äänestää puolesta/vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

kerhohuoneelle asukaskokous ois musta ihan asiallista siinä vaiheessa kun meinataan alkaa sikiämään! :attn:
siinä voi sitten koko asukasyhdistys ottaa kantaa tähän mahdollisesti tulevaan perhetapahtumaan ja äänestää puolesta/vastaan.

:D

Yhteistyössä