Minusta tulee TÄTI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva täti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva täti

Vieras
Sain kuulla ilouutisia, minusta tulee täti ensimmäistä kertaa elämässäni ... laskettu aika on maalliskuulla. Nyt sitten haluaisin muistaa siskoani jotenkin, mutta miten? Vai onko se hölmöä? Hitsi mä oon niin innoissani

Onnea tulevasta tätiydestä. Eiköhän ihan sellanen kiinnostus ja innostus asiasta ole paras tapa kertoa siskolle et on innoissaan. Sit lähempänä synnytystä vois ostaa jotain vauvalle.

Niin totta, jos sitten vaikka lähempänä kasais paketin missä olisi äitille,isälle ja tulevalle lapselle kaikkea kivaa ja tarpeellista? :) Mie hypin seinille oon niin innoissani:) Kiitos onnitteluista!

Onnea!! Mä olen ihan innoissani, kun tätini saa ihan kohta toisen lapsen (laskettu aika tänään), eli saan siis uuden serkun ja musta tulee ehkä kummitäti!! :) Mulla ei ole vielä yhtään kummilasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva täti:
Sain kuulla ilouutisia, minusta tulee täti ensimmäistä kertaa elämässäni ... laskettu aika on maalliskuulla. Nyt sitten haluaisin muistaa siskoani jotenkin, mutta miten? Vai onko se hölmöä? Hitsi mä oon niin innoissani

Mä sain oman raskauden alussa "Raskauskalenteri"- kirjan, jonne sai laittaa viikottain ja vaikka päivittäin tuntemuksia ja juttuja! Mä tykkäsin kovasti ja olen myös itse ostanut kyseistä kirjaa tutuilleni. Ja lisäksi jokaisen viikon kohdalla luki kuinka noin suurinpiirtein masussa kehitytään... Hauska ainakin lukea joskus näin jälkikäteen, mitä on tullut kirjoiteltua 9kk aikana ja myös kiva muisto tulevalle lapselle! =)

Minä olin kans yhtä innoissani, kun kuulin viime vuodenlopulla että minusta tulee ekaa kertaa täti. Kolme omaa on jo. Pari viikkoa vielä laskettuun aikaan ja kovasti jo odotan. :)

Yhteistyössä