Minusta tulee mummi 38-vuotiaana!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
dsfdf
Onnea vaan!

Minä täytän perjantaina 38 vuotta, mutta mummouteen on vielä pitkä matka, sillä omat lapset ovat vasta 1,5 v ja 3,5 v. Työkaverini sen sijaan tuli mummoksi 37 vuotiaana.
 
minä
Onnea tulevalle mummulle:)...määkin olen 38 v ja mun lapset on 1v , 16v, 17v, ja 18v..ja mun äitee on 58v...mutta tuskin musta kovin pian tulee mummuu,mun lapset haluaa opiskella ja matkustella ensin,hyvä niin:)
 
pissaako päässäsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onneksi olkoon! :) Ihanaa. Itsekin sain ensimmäisen lapsen 19-vuotiaana ja olen miettinyt monesti ylpeänä sitä, että olen itsekin ihan nuoren näköinen vielä kun lapseni on aikuinen.
No on sulla ylpeilyn aiheet, voi iik.
 
ihkudaa
Alkuperäinen kirjoittaja pamela:
musta on ihan hirveetä jos saa lapsen yli 20 vuotiaana, lapsi pitäisi saada jo 13-19 vuotiaana!!!! kauheaa, hänhän voi hävetä äitiänsä vanhempana!
samaa mielt, ite tein muksuni 14 ja 16v että oon sit nuori kun ne on isoja, sit alan elää ja ois nastaa olla mummo 30v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Ounou, mä en kyllä tossa iässä haluaisi vielä lähellekään mummoutua, vaan tehdä kenties oman lapsen.
Alko ihan puistattaa.
Kas, niin meitä vaan on moneksi. Mä olisi oikein mielelläni mummo 4-kympin hujakoilla, ihanalta kuulostaa ajatus.

Onnittelut ap:lle :flower:
 

Yhteistyössä