Minusta tämä talo on hiano!!!

Meri-Kaisla harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Célia:
Kristallikruunu vessassa oli kiva idea.

Sisustus ja talon ulkokuori oli jotenkin eri paria... Mutta tyylikäs sisustus todellakin.
Samaa mieltä. Tylsä ulkoapäin ja sisällä olikin kivoja yksityiskohtia ja persoonallisuutta.

 
vieras
Sisustus joo eri paria tylsän ja tavanomaisen ulkokuoren kanssa. Kylppäristä en tykännyt, muuten sisustus oli ihan jees. Tosin makkarin musta seinä ja se yks räikee tapetti toisessa huoneessa saattais alkaa kyllästyttää...
 
:)
Hieno.

Osa sisustuksesta ei ihan mun tyyliin. Esim kylppärin kaakelit liian tummat mun makuun.

Olis kannattanu ottaa kuvat päivällä talon sisältä ku oli niin pimeen näkönen
 
vieras
ihan kiva mutta mun mielestä kodikkuus puuttuu. jotenkin vaan tuli sellanen "dekon-sivulta-repäisty"-olo. ehkä nuo värien vastakohdat tekee siitä kylmän. siis liian rajusti tummaa ja vaaleaa, ei mitään siltä väliltä.
 
Turkilmas
Mä olen niin tylsä että en tykkää tollasesta värikkäästä sisustuksesta. Muuten kämppä oli tosi hieno, mutta kylppärin punaiset kaakelit :x , makkarin värikäs tapetti :x , vessan kruunu ja se marimekkokuosi :x ja rappusten takana oleva kuviotapetti :x .

Mutta pikkujuttuja olis nuo muut vaihtaa paitsi tuo kylppäri :)
 
vieras
Tosi ahtaan oloiset huoneet! Tapetit yms saa vaihdettua kätevästi mutta kylppäriremontti maksaaksin sitten jo sen verran, ettei viitteis ton hintaseen tehdä ja en tykännyt tosta värimaailmasta suihkutiloissa yhtään.
 
tää tönö oli jossain lehdessä joku aika sitten. siinä asuu kolmilapsinen perhe ja juttu muistaakseni kertoi siitä että talo rakennettu perheen ehdoilla ja toimivakksi.

itse olen sitä mieltä että tämä talo ei ole älvsby-talo
--ovikatoksen liite katossa erilainen kuin älväreissä ja en ole koskaan nähnyt punakattoista älväriä...
 

Yhteistyössä