minusta onnelisempi ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Minulla on 1 lapsi, toinen tulossa ja kaikki elämässä hyvin. Otan välillä vähän liikaa stressiä elämästä, parisuhteesta, rahasta ja työasioista (joita ei tällä hetkellä ole). Myös paino on asia jonka kanssa kamppailen aika ajoin.

Nyt haluan olla onnelisempi. En halua kuolla vitutukseen, vain koska ärsyynnyn liian helposti asioista :)

Yksi iso asia, jota haluisin oppia käsittelemään toisin on se että en hermostuisi miehelleni niin helposti jos hän lähtee ulos viettämään iltaa poikien kanssa. Mua ärsyttää että hänellä on vapaus mennä ja tulla, ja mä olen täysin ja aina yksin 100% vastuussa lapsestamme. Hänellä ei ole samalla tavalla vastuuta.

Haluisin siis muuttaa omaa ajatteluani askelta rennomaksi, koska toista ihmistä ei voi muuttaa vaan vain itseäni...

Auttakaapas mua rentoutumaan elämässä...

Joo kyllä mä käyn aina silloin tällöin, ja saan mennä kun haluan, mutta mulla ei ole samanlaista tarvetta käydä ulkona, näkemässä kavereita, koska oikeasti nautin lapseni seurasta ja viihdyn. Tämähän ei nyt ole se ongelma vaan se että haluan oppia olemaan onnellisempi, ymmärtäväisempi ja kertakaikkiaan tasapainoisempi. Niin että aidosti en välitä vaikka mieheni käykin ulkona, että en välitä vaikka rahaa ei ole, niin että en stressaa jos työ asiat ei mene niinkuin strömsöössä jne...

Tuohon painoasiaan kiinnitin huomioni. Kirjoitin siitä muutama viikko sitten blogiini vähän enempikin, joten käy lukaisemassa se.

Chef shoppaa, tuunaa ja keksii kaikkea kivaa pientä puuhaa: Chef diettaa: Onko ihminen hoikempana onnellisempi?

Joo, ton mä kyllä tiedostan, että ei se elämä siitä välttämättä parane vaikka kuinka laihtuisi, vaan se tunne lähtee ittestä, sisältä.
Ja se on juuri se sisä-osa minusta jonka haluisin muuttaa, tai asennetta muuttaa. Mä en jaksa olla vihanen mun miehelle jostain pienestä. Mä en jaksa raivota jostain raha asioista, kun ei se auta mitään.