Minusta ei ole yh-äidiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Pelottaa jo kun mies menee koko ensiviikoksi kursseille että miten pärjään taaperon kanssa kahden,on kova uhmaikä ja huono nukahtamaan illalla lisäksi varmasti tulee kaipaamaan kovasti isäänsä.

mullakin kolme ja aina illatkin olen saanut pärjätä yksin...päivien lisäksi...viikonloput on tietty erikseen... meilläkin uhmaikäinen,jonka nukahtaminen on yhtä taistelua ja pieni vauva myös...ja minäkin olen pärjännyt niin mikset sinä sitten yhden kanssa?!

Kannattaa harkita, hankitko lisää lapsia - että oletko tilanteen tullen valmis joko elämään huonossa parisuhteessa ellet aio missään tilanteessa yksin elää (esim. jos mies pettäisi ja haluaisit silti jatkaa, tosin voihan käydä niinkin että mies haluaa erota)

No eipä sinusta varmaan sitten olisi. Mutta parempi noin, minusta kun välillä tuntuu, ettei minusta ole puolisoksi. Tuntuu niin ihanalta, jos mies on joskus viikon reisuussa ja saa aikatauluttaa elämän kolmen lapsen kanssa ihan itse. Lapset kuitenkin kaipaavat isää jokapäiväiseen elämää ja onhan tuosta ukosta joskus iloakin, joten eiköhän tässä yritetä yhdessä jatkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja siinäpä pulma;22165468:
voi voi.. yhden kanssa ku on noin hankalaa?!!!no haloo, mun pitää pärjätä viiden kanssa ja kaikki alle 8v
ja kaikki täälläkin kaipaa isää

Täällä alkaa akat taas vertailemaan omaan "sankaruuteensa" miksi sikiät jos et kestä sitä?
Susta ei selvästikkään ole tohon niin älä lisäänny.

Yhteistyössä