Minun siskostani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Sisko on nyt 40v. ja alkanut seurustelemaan 14v. ja ovat edelleenkin yhdessä saman miehen kanssa.
Lapsia kaksi, 18v. ja 14v.

Se mies on paha.
Haukkuu siskoani minkä ehtii, haukkuu myös lapsensa.
On ollut ulkopuolisia suhteita, on hakannut siskoani.

Siskoni ei vain uskalla lähteä kun ikänsä ollut saman kanssa.
Asuvat pienellä kylällä ja siskoni on tavallaan 'ylpeä' ja pitää kiinni maineesta että perheellä menee hyvin.

Tämä mies ei siedä että siskollani on elämää.
Valittaa jos on kotona ja ei tienaa, mutta jos on koulussa/töissä, niin autoa ei anna ja on kauhean mustis kun emännällä on muutakin.

Se mies on inha, pentuna haukkui minut mustalaiseksi ja kaikki ihmiset on paskaa hänen mielestään.
Itse on yrittäjä ja tekee töitä alituiseen.

Kirjoitin tämän ihan joutessaan. Tuskinpa mitään on tehtävissä..? :|

Voithan sinä edes tukea häntä ja hänen lapsiaan. Tuollainen vie heiltä itsetunnon, eikä hän usko, että on paremman arvoinen.

Ja lapset ovat varmasti kärsineet tuollaisesta, ja heillä on synkkä tulevaisuus edessä. Sinä voit soitella ja käydä ja kysyä kuulumisia ja tukea heitä ja heidän kasvua. On paljonkin, mitä voi tehdä, jos on halua.

Siskolla on paljon vahvempi itsetunto kuin minulla. Hän sanoo vain että kestää siihen asti että nuorimmainenkin lähtee kotoa..
En tiedä, voi olla helvetti irti kun kumpikin on pois kotoa.
Nuoremman kanssa olen päivittäin mesessä ja siskolleni soitan kerran viikossa tai hän soittaa minulle.
Jotenkin on niin hankala tilanne kun on tuo pieni kylä...

Yhteistyössä