V
vieras 1002567
Vieras
vihaan itseäni!
Minun niin piti olla savuton,aloitin lakonkin jo marraskuussa,mutta tänään yllätin itseni tupakalta..Mikä meni pieleen?Koko kulunut viikko on ollut hammasten kiristystä,mutta tänne asti sain kuin sainkin itseni pidettyä kurissa..Nyt sitten menin ja pihistin mieheltä yhen tupakin..*mää oon niin tyhymä*
Kai tästä vielä pääsee eteenpäin..
Minun niin piti olla savuton,aloitin lakonkin jo marraskuussa,mutta tänään yllätin itseni tupakalta..Mikä meni pieleen?Koko kulunut viikko on ollut hammasten kiristystä,mutta tänne asti sain kuin sainkin itseni pidettyä kurissa..Nyt sitten menin ja pihistin mieheltä yhen tupakin..*mää oon niin tyhymä*
Kai tästä vielä pääsee eteenpäin..