Minun piti, niin piti *takoo nyrkeillä lattiaa pettyneenä*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras 1002567
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras 1002567

Vieras
vihaan itseäni!

Minun niin piti olla savuton,aloitin lakonkin jo marraskuussa,mutta tänään yllätin itseni tupakalta..Mikä meni pieleen?Koko kulunut viikko on ollut hammasten kiristystä,mutta tänne asti sain kuin sainkin itseni pidettyä kurissa..Nyt sitten menin ja pihistin mieheltä yhen tupakin..*mää oon niin tyhymä*

Kai tästä vielä pääsee eteenpäin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
No ei se yks maailmaa kaada. Nyt vaan jatkat lakkoa ja unohdat koko tupakan.

just näin! itse olen ollut polttamatta vasta 2 päivää ja tää on ihan kamalaa, monta päivää meni sitä ennen 2 tupakalla niiden entisen 20 tupakan sijaan. porkkanoita oon syöny niin että kohta oon keltanen =)
 

Yhteistyössä