Minun mies on NIIN mustasukkainen, että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
minun melkein tekis mieli tehdä jotain mistä ois aihettaki olla mustis! :kieh: Pirun ärsyttävää tuollainen. On ollu tuollainen siitä asti ku meillä oli ero/kehityskeskustelu. Vissiin se luulee, että halusin erota siksi että haluaisin jonku toisen miehen tai että mulla on joku toinen mies. Minun uusista ystävistäkin (naisia) mustis. Luulee vissiin, että on joku miespuolinen ystävä sinne salattu naisen nimellä! :laugh:

Itsenäisyyttä minä halusin. Nyt tullut ajatuksia, että voisin vaikka vähän flirtatakin jos olisin hoikempi ja nätimpi. En voi kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun miehen kanssa. Kelle sitä kehtais näyttää revityn värkkinsä... :ashamed:

No joo, on kai ihan normaali reaktio eron ehdotteluun tuollainen mustasukkaisuus. Mutta on se silti julmetun ärsyttävää.. Ärsyynnyn nykyisin tosi helposti, varsinki ku ei ole saanu nukkua..

Mulla mies kävi lähinnä äreeks kun sanon suutuspäissäni erosta (vaikken siis todellakaan halua erota) :p sit se oli simmone hirmusen nopeesti suuttuva mut nykysi paljo mukavampi ja rauhaisampi ko on varma meidä jutustaki :) ehk siu pitäs näyttää kunnol et välität miehestäs vai oisko asia sittenki vaa niin et olis aihettaki olla mustis ku haluat eroon koko miehestä?

nimittäin aikaisempaa kokemusta mustasukkaisesta miehestä on. kiitti mulle riitti.
Mun mielestä itse puolisona ei paljoakaan voi vaikuttaa olevansa toisen mustasukkaisuuteen, sillä mustasukkaisethan repivät esim. pettämisepäilyjä täysin tuulesta, vaikka itse olisit kuinka suora ja rehellinen.
Sano miehelles että menee terapiaan tai selvittää mistä mustasukkaisuuden tunne johtuu! Ja mainitset vielä ettet itse tuollaista peliä enää jaksa katella, että hänellä on syytäkin olla peloissaan..

Yhteistyössä