Minun mielestäni mustelmat ovat kauniita

Varsinkin silloin, kun ovat sellaisia tummansinisiä ja mustelmaan muodostuu punaisia pisteitä. Tykkään siis ihan tummista mustelmista ja myös niistä punertavista, niistä kellastuneista parantumassa olevista en pidä. Välillä teen itselleni mustelmia, jotta pääsen taas ihailemaan niitä. Varmaankin outoa muiden mielestä, vai onkohan kenellekään muulla tällaista samanlaista mielipidettä?

"vieras"
Olen tähän asti ajatellut, että olet hivenen erikoinen mutta varsin mielenkiintoinen persoona. Ihan fiksuja osa mielipiteistäsi on minusta olleet. Mutta että teet itsellesi mustelmia, koska pidät niitä kauniina... Se alkaa olemaan jo sairasta! Kai ymmärrät, että itsensä satuttaminen ei ole tervettä, ja vielä vähemmän, jos sen tekee siksi, että pitää ruhjeita kauniina. Käytkö terapiassa? Jos et niin jotenkin tuntuu, että voisi olla ihan hyvä idea :) Enkä sano tätä vittuiluna!

• Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="vieras";25751226]Olen tähän asti ajatellut, että olet hivenen erikoinen mutta varsin mielenkiintoinen persoona. Ihan fiksuja osa mielipiteistäsi on minusta olleet. Mutta että teet itsellesi mustelmia, koska pidät niitä kauniina... Se alkaa olemaan jo sairasta! Kai ymmärrät, että itsensä satuttaminen ei ole tervettä, ja vielä vähemmän, jos sen tekee siksi, että pitää ruhjeita kauniina. Käytkö terapiassa? Jos et niin jotenkin tuntuu, että voisi olla ihan hyvä idea :) Enkä sano tätä vittuiluna![/QUOTE]

En käy terapiassa. Minusta ne mustelmat vaan ovat kauniita, siis kauniimpia kuin tavallinen iho. En tietenkään tee niitä mihinkään näkyvään paikkaan, koska silloin joutuisi varmaankin ihmisten tuijotuksen kohteeksi. On kyllä joskus ollut kesäaikaan T-paita päällä ja molemmat kädet ovat olleet täynnä mustelmia ja olivat minusta kauniit, tosin ulkona en kehdannut kuin kerran liikkua, kun huomasi miten ihmiset tuijottivat käsiäni.

Minusta kivun tuottaminen itselle on miellyttävää. Sen takia revin aina kaikki nahat jos tulee rakkuloita esimerkiksi jalkoihin, sillä nautin siitä kirvelevästä tunteesta, kun sen nahan poistaa ja vesi tulee siitä rakkulasta pois.

Arpitatuoinnit ovat myös kauniita, mutta minkäänlaista tatuointia en kuitenkaan halua, mutta jos olisi pakko ottaa niin ehdottomasti arpitatuointi kuin tavallinen tatuointi.

[QUOTE="huh";25751241]vähän sama kun viiltelis itteään.[/QUOTE]

Tuosta viiltelystä tulee mielestäni ruman näköiset arvet. Minulla on tosin kädet täynnä arpia, muttei kuitenkaan noita viiltelyarpia.

No niin..
Nyt olen varmistunut siitä, että sulla on Akaatti erinäisiä ongelmia. Tietty, jos et niistä itse kärsi (vaikka itsensä satuttaminen ei kyllä VOI olla ihmiselle hyväksi), eivätkä muut, niin mikäs siinä. Silti..

:O :|
Huh huh, miten joku voi pitää mustelmia kauniina ? Outoa ja jotenkin sairasta ja varsinkin
kun pitää aiheuttaa tahallaan niitä itselleen, että voi niitä ihailla. : /
Onneksi et (kai) muille ainakaan tee mustelmia.

:O :|
Huh huh, miten joku voi pitää mustelmia kauniina ? Outoa ja jotenkin sairasta ja varsinkin
kun pitää aiheuttaa tahallaan niitä itselleen, että voi niitä ihailla. : /
Onneksi et (kai) muille ainakaan tee mustelmia.
En tee kuin itselleni vain. Eikä se edes satu, kun pidän siitä kivusta, tosin itse tekemällä ei se kipukaan ole niin kova kuin jos olisi kyseessä aito, toisen henkilön aiheuttama mustelma.

Vaikka mustelmissa joskus eri vaiheissa näyttätyykin monisävyinen värien kirjo, ja ne syvimmät lilahtavan punertavan sinertävät sävyt voivat sinällään sävyinä olla kauniita- en ole koskaan osannut ajatella, että mustelmat olisivat kauniita.
Vieras ajatus, ja vielä vieraampi se, että joku tekisi itselleen mustelmia ihaillakseen niiden kauneutta.
Sellainen poismenevä kellertävä mustelma on mielestäni ruma.

Yhteistyössä