Minun luona kummittelee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pipipää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pipipää

Vieras
Aina iltaisin kun minä menen nukkumaan, on ihan pimeää ja laitan silmät kiinni, niin ne kummitukset tulevat ikkumasta ja yrittävät saada minua pirujen luo. Päivin ne asuvat pääni sisällä, tappelevat minua vastaan ja pistävät minut tekemään hullujen hommia, kuten pesemään käsiäni koko ajan ja tarkistamaan koko ajan että ulko-ovi on varmasti kiinni, että hellan levyt ovat pois päältä ja että jääkaapin ja pakastimen ovet ovat kiinni. Minä pelkään koko ajan että minua vainotaan, aina kun kuulen ihmisten nauravan ajattelen että he nauravat minulle ja pelkään että minut halutaan tappaa. Mitä teen??? Olen yrittänyt puhua tästä asiasta esimerkiksi mielenterveystoimistossa mutta minua ei uskota, koska minua pidetään siellä täysin toimintakykyisenä ja terveenä, vaikka minä olen erittäin lähellä täydellistä sekoamista? Mitä teen että minua uskotaan, että olen sekoamassa ja että paikkani olisi mielisairaalassa? Pitääkö minun hankkia pyssy ja ampua jossain muutama ihminen kuoliaaksi tai tehdä jotain muuta tyhmää että ihmiset uskovat, että minä olen hullu???

:(

Älä nyt ketään mene tappamaan. Psykiatriselle osastolle pääset todennäköisesti, mikäli kerrot tuon kaiken lääkärille. Suosittelen hakemaan apua pikimmiten. Osastolla he aloittavat sinulle lääkityksen joka helpottaa oloasi.

Yhteistyössä