Älä kysy itsestäsi, kysy minustaAlkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:mua vähän väsyttäs. pitäis aamulla herätä kasin ja ysin välitä ku lapset herättää! menenkö siis nukkumaan?
Ei nukutaAlkuperäinen kirjoittaja kati1974:Miksi et nuku?
Ei miksikään, se on vain hyvä ohjelma Siitä siis nimi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Ai, kyl miuta vaanAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei nukutaAlkuperäinen kirjoittaja kati1974:Miksi et nuku?
mä en paljoa telkkaria kattele, mutta ilmeisesti on hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei miksikään, se on vain hyvä ohjelma Siitä siis nimi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Onhan se (kait sitä jokainen on jossain vaiheessa kuitenkin jonkunlaisen terapian tarpeessaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en paljoa telkkaria kattele, mutta ilmeisesti on hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei miksikään, se on vain hyvä ohjelma Siitä siis nimi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
olenko minäkiAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Onhan se (kait sitä jokainen on jossain vaiheessa kuitenkin jonkunlaisen terapian tarpeessaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en paljoa telkkaria kattele, mutta ilmeisesti on hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei miksikään, se on vain hyvä ohjelma Siitä siis nimi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Eli kääntykää siis minun puoleen!
Pitäskhän mun laittaa ? merkki tuonne loppuun ?
Jaa, jos pää on poissa, niin ehkä josko jonkunmoista terapiaa tarviit?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:olenko minäkiAlkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Onhan se (kait sitä jokainen on jossain vaiheessa kuitenkin jonkunlaisen terapian tarpeessaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en paljoa telkkaria kattele, mutta ilmeisesti on hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei miksikään, se on vain hyvä ohjelma Siitä siis nimi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön:miks terapian tarpeessa :attn:
Eli kääntykää siis minun puoleen!
Pitäskhän mun laittaa ? merkki tuonne loppuun ?
Jees, siinä ois haastetta.Tosiaankin silloin juttelija ois terapian tarpeessaAlkuperäinen kirjoittaja päätön:se oliski helppo jutella irralliselle päälle B)
Ai kenen? Minun ja päättömän? Hyvässä vai pahassaAlkuperäinen kirjoittaja Elinda:Noiden kahden jutuille on aina pakko hymyillä. B)
Juuri teille. Vähän sekä että, mutta erityisesti tällaisissa ketjuissa. Nyt ei vain ole enää tälle yölle aikaa hymyillä, nukkumatti jo kolkuttelee ovelle. Öitä kaikille. =)Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ai kenen? Minun ja päättömän? Hyvässä vai pahassaAlkuperäinen kirjoittaja Elinda:Noiden kahden jutuille on aina pakko hymyillä. B)