M
myös leikattu
Vieras
hei ap, unohin edellisessä viestissä sanoa, että suomi24:ssa on aiheesta enemmän keskustelua jos haluut vertaistukea =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea sinulle! Maksoi mitä maksoi, tulevaisuudessa varmasti tulet veronmaksajille halvemmaksi kuin ennen leikkausta. Varmasti saat töitä edelleen tehdä kilojen karistamiseksi, moni luulee operaation olevan yhtä kuin rasvaimu ja potilaan päätyvän leikkauspöydällä missin mittoihin. Onnea painonpudotukseen & terveempään elämään!
Alkuperäinen kirjoittaja myös leikattu;24459984:hei ap, unohin edellisessä viestissä sanoa, että suomi24:ssa on aiheesta enemmän keskustelua jos haluut vertaistukea =)
Täältä tuskin löytyy ymmärtää tuollaiselle leikkaukselle, olenhan läski jolla ei ole mitään arvoa. Mutta! Olen laihtunut 18kg jo yhteensä... Ennen leikkausta sain pois 6kg ja leikkauksesta on tippunut 12kg. Ero on huima, en olisi uskonut. Näkyy se jo jonkin verran mutta tuntuu vielä enemmän! Selkään ei enää satu, pystyn rasvaamaan jalkani ilman että maha on tiellä jne... Tämä on uskomatonta! Luulin että olen 130kiloinen lopun elämääni.... En voi sanoin sanoa kuinka upeaa laihtuminen on!
-hahhaah... hyvä vitsi!Hyvä, että sentään itse leikkauksesi kustansit.. Kyllä ne läskit ilman ohitusleikkaustakin laihtuu, kun ottaa itseään niskasta kiinni..
[QUOTE="vieras";24459797]Totta se on. Normaalisti sen 2000kcal tai alle syövät eivät liho sotanorsuiksi, vaikka eivät liikkuisikaan.
Lihavuus on myös ITSEAIHEUTETTUA, koska sitä pullaa nyt vaan piti syödä vähän lisää kun se on niin hyvää, ja sitä jäätelöä, niitä karkkeja, sitä perusruokaa..