Minulla taitaa olla fobia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pelkotila että ilmastonmuutos etenee lujempaa kuin meille kerrotaan, että venäjän armeija raiskaa vauvoja ja vanhoja naisia enemmän kuin meille kerrotaan, että ydinsodan uhka olisi epätodellinen toisin kuin meille kerrotaan minulla taitaa olla fobia niin siitä se varmaan johtuu

Pelkotila että ilmastonmuutos etenee lujempaa kuin meille kerrotaan, että venäjän armeija raiskaa vauvoja ja vanhoja naisia enemmän kuin meille kerrotaan, että ydinsodan uhka olisi epätodellinen toisin kuin meille kerrotaan minulla taitaa olla fobia niin siitä se varmaan johtuu
Ota itsellesi lomaviikko ja sulje kaikki media, radio, tv, internet, läppäri, känny....... Et tiedä mistään uhkista mitään ja tulee elettyä tätä hetkeä ja tätä päivää.

ei todellisuus siitä mihinkään katoa, juon vodkaa jo puoli litraa mennyt mutta kiitti vinkistä enpä olisi tuotakaan koskaan tajunnut ja sitärataa
Minulla on hieman ajallista perspektiiviä ja voin lohduttaa, että öljy ei loppunut 1970 luvulla, ydinsota ei alkanut vaikka koulussa opeteltiin suojautumaan, maailmanloppu ei tullut vaikka sitä jatkuvasti ennusteltiin, 1980 luvun lamasta selvittiin..... Paljon hyviä asioita on tapahtunut mutta niistä harvemmin maasutetaan. Trendi on pitää ikävää, käyttää superlatiiveja ja pelotella ihmisiä, vain raflaavat asiat ylittävät uutiskynnyksen eli enää ei riitä alastomuus vaan on raadeltava nahkakin.

Yhteistyössä