Minulla on n. 5 viikkoa aikaa saada kroppa kotikonstein juhlakuntoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehtiikö 5 viikossa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun ovat semmosia, jonne pitää tehdä vuoden sopimus. Pitää maksaa sitä kuukausimaksua kokonainen vuosi, vaikka kävisinkin vain yhden kuukauden. Enkä nyt vaan muutenkaan innostu kuntosaleita.

Höpö höpö....uimahalleissa esim on yleensä kuntosali jossa voi maksaa kertakäynnistä...
ja samlaahan voipi käydä vaikka uimassa...
Se on totta,et siel kuntosalilla lihaskuntoa saa kehitettyä ja niistä alleista pääsee hyvin eroon :D

Haluan lihaskuntoa = en halua käydä kuntosalilla. Teen kotijumppaa eli jotain liikkeitä yläkroppaan ja toivon että lenkkeilemällä tulee lihakset jalkoihin. Ihana lukea näitä treenaajia. Ja allitkin kiinteytyy varmaan siellä kävelylenkilllä.

Harmi kun et innostu kuntosalista... kävin kerran salilla sen 3 krt/vko, ensimmäisellä viikolla tosin 5 krt.
Tulokset oli ihan uskomattomia! Kukaan ei vaan usko kun kerron, että jo kuukauden jälkeen ero entiseen oli selvä.
Aion taas syksyllä jatkaa tuota harrastusta, nyt ei vielä ole vara sellaiseen.

Juu, en mene kuntosalille. Ei ole tarkoitus ryhtyä kehonrakentajaksi eikä tarvii näyttää edes lihaksikkaalta. Riittää, että on vain kiinteämpi kroppa. Olen aika varma, että sen verran kuin haluan kiinteytyä, niin pärjään ihan kotikontein. Tulipa mieleen, etten ole koskaan käynyt kuntosalilla ja silti olen ollut hyvässä kunnossa. Ei ole ollut alleja eikä löysää vyötäröllä enkä ole koskaan edes ollut lihava. Laihduin joku aika sitten ja alimmillaan painoindeksini oli 16. Olen nyt toipunut koettelemuksesta, mutta laihtuessani myös lihakseni katosivat ja niitä nyt metsästelen. Ilman kuntosalia siis. :)

No ei siellä salilla viidessä viikossa kehonrakentajaksi tuu :laugh: Tuskin muutenkaan....

Enkä näyttänyt edes lihaksikkaalta, vaan kiinteämmältä. Enkä ole koskaan ollut lihava myöskään, eikä noita vatsamakkaroitakaan. En siis lähtenyt laihduttamaan, vaan kiinteytymään :)

Juu, en mene kuntosalille. Ei ole tarkoitus ryhtyä kehonrakentajaksi eikä tarvii näyttää edes lihaksikkaalta. Riittää, että on vain kiinteämpi kroppa. Olen aika varma, että sen verran kuin haluan kiinteytyä, niin pärjään ihan kotikontein. Tulipa mieleen, etten ole koskaan käynyt kuntosalilla ja silti olen ollut hyvässä kunnossa. Ei ole ollut alleja eikä löysää vyötäröllä enkä ole koskaan edes ollut lihava. Laihduin joku aika sitten ja alimmillaan painoindeksini oli 16. Olen nyt toipunut koettelemuksesta, mutta laihtuessani myös lihakseni katosivat ja niitä nyt metsästelen. Ilman kuntosalia siis. :)

Huomaa, ettet ole käyny kuntosalilla, jos arvelet sen olevan pelkästään kehonrakentajia varten. Nimenomaan kuntosali olis se oikee paikka, etä kiinteytystä kehoosi saisit. 3 hikistä treeniä ohjalltuna salilla varmaan tehoaisi jo 5 viikossakin. Voi tulla yllätys siitä sun fyysisestä "hyvästä" kunnosta. :-D

[QUOTE="vieras";23609811]No ei siellä salilla viidessä viikossa kehonrakentajaksi tuu :laugh: Tuskin muutenkaan....

Enkä näyttänyt edes lihaksikkaalta, vaan kiinteämmältä. Enkä ole koskaan ollut lihava myöskään, eikä noita vatsamakkaroitakaan. En siis lähtenyt laihduttamaan, vaan kiinteytymään :)[/QUOTE]

En tarkoittanut vähätellä saavutuksiasi. Enkä edes kohdistanut kirjoittamaani sinuun. Uskon kyllä, että kuntosalilla saa nopeasti tulosta aikaan. Kuntosalit vaan eivät sovi minulle, mutta joidenkin mielestä se vaan tuntuu olevan minulle ainut vaihtoehto eivätkä millään halua hyväksyä, että ihan kotikonstein tässä yritetään. :)

En tarkoittanut vähätellä saavutuksiasi. Enkä edes kohdistanut kirjoittamaani sinuun. Uskon kyllä, että kuntosalilla saa nopeasti tulosta aikaan. Kuntosalit vaan eivät sovi minulle, mutta joidenkin mielestä se vaan tuntuu olevan minulle ainut vaihtoehto eivätkä millään halua hyväksyä, että ihan kotikonstein tässä yritetään. :)

No se olis ehkä se nopein ja varmin keino saaha kroppa kiinteämmäksi. Mistä muuten tiedät ettei kuntosali käy sulle, jos et ole siellä koskaan käyny? ;-)

Valitettava totuus vaan on, että ilman painojen kanssa vehtailua et 5 viikon aikana lenkkeillen ja kotikonstein saa juuri mitään näkyvää. Ruokavalioon proteiinia lisää ja treenin jälkeen proteiinitrinksu (palautumiseen).
Jos sali ei kiinnosta niin mee bodypump ja kahvakuulatunneille muutaman kerran viikossa. Niissä lihakset joutuvat koetukselle.
Itsellä kiinteytys ja lihasten metsästys menossa ja valitettavasti joudun sanomaan, että vasta nyt reilu puolen vuoden jälkeen alkaa tuloksia kunnolla näkyyn. Treeneinä pumppi, kahvakuula, pace, muokkaus ja juoksulenkit.
Nyt olen myös noudattanut Jutan diettiä 27 päivää. Reisistä ja lantiosta ja tietty muualta senttejä hävinnyt.

Huomaa, ettet ole käyny kuntosalilla, jos arvelet sen olevan pelkästään kehonrakentajia varten. Nimenomaan kuntosali olis se oikee paikka, etä kiinteytystä kehoosi saisit. 3 hikistä treeniä ohjalltuna salilla varmaan tehoaisi jo 5 viikossakin. Voi tulla yllätys siitä sun fyysisestä "hyvästä" kunnosta. :-D

Ei mulla enää ole hyvä kunto. Minulla OLI hyvä kunto.

[QUOTE="Lion";23609895]Valitettava totuus vaan on, että ilman painojen kanssa vehtailua et 5 viikon aikana lenkkeillen ja kotikonstein saa juuri mitään näkyvää. Ruokavalioon proteiinia lisää ja treenin jälkeen proteiinitrinksu (palautumiseen).
Jos sali ei kiinnosta niin mee bodypump ja kahvakuulatunneille muutaman kerran viikossa. Niissä lihakset joutuvat koetukselle.
Itsellä kiinteytys ja lihasten metsästys menossa ja valitettavasti joudun sanomaan, että vasta nyt reilu puolen vuoden jälkeen alkaa tuloksia kunnolla näkyyn. Treeneinä pumppi, kahvakuula, pace, muokkaus ja juoksulenkit.
Nyt olen myös noudattanut Jutan diettiä 27 päivää. Reisistä ja lantiosta ja tietty muualta senttejä hävinnyt.[/QUOTE]

Ohhoh.. puoli vuotta ja vasta sitten alkaa tuloksia näkymään! No mulla on kaveri, joka on varmaan 2 vuotta ravannut kaikki jumpat ja treenit enkä mä huomaa hänessä mitään muuta eroa entiseen kuin että jaksaa kävellä reippaammin kuin ennen. Ennen mun mielestä rauhallinen kävelylenkki, niin kaveri ei meinannu perässä pysyä ja oli ihan naatti, kun mulla ei tuntunut yhtään missään.

Selitä mulle sun logiikka: en halua olla lihaksikas, mutta haluan lihaksia jotka ovat kadonneet ja haluan kiinteytyä.

En halua näyttää lihaksikkaalta kuten esim Madonna, vaan kiinteältä. On siis lihoja, mutta ne eivät pullota ihon alta. Rasvaa mulla ei nyt liikoja oikeastaan ole, joten laihtuakaan en halua. Pikkuisen kiinteämmän paketin vain. Tykkään, että nainen on kauniimpi kiinteänä kuin lihaksikkaana. Ymmärsitkö, mitä tarkoitan? :)

ymmärtää kyllä,mutta sä et ymmärrä miten sen saa aikaan. jumppaamalla ei välttis laihdu,viitaten ystävääsi. eikä sillä kuntokaan liikaa kasva. minäkin olin joskus väärässä kunnes palkkasin personal trainerin. voin kertoo että tuli uutta asiaa ja paljon ja senjälkeen lähdin kehityy hurjasti.

madonna on lihaksikas,mutta ne lihakset näkyy koska se on niin helvetin laiha. britneykin treenaa jatkuvasti niinkun madonna mut se ei oo niin laiha että näyttäs sairaalle.

lenkkeilyllä ei kehitetä lihasta ja piste. sä tarvit siihen painovastusta. jos et salille mene ni osta ne painot mistä mainitsin viimeviestissä. käsiä on kohtis iisi treenata himassa,kaikkeen et silti sielläkään pysty tekeen. jalkoja voi treenata niillä kyykyillä,mutta monta liikettä jää silti tekemättä. totuus on että kauniin lihaksikas kroppa jää sulta saamatta jos treenaat vaan paria liikettä himassa. uskot tai et. voit olla hoikka ja nätti,mutta urheilullisen vartalon saamiseen tarvitaan työtä,työtä ja työtä. ja vielä vähän työtä. jos lenkkipolulla kiinteytyis ni ei suomessa paljoo läskejä oiskaan.

En ajatellutkaan, että väheksyisit :) Tuo sali vaan on mun mielestä paras keino, kun aikaa on noin vähän. Kehon muokkaukseen aivan ehdoton keino, vartalon linjat paranee heti kättelyssä :D

Salillakäyntiä ehdotan minäkin. Itse olen käynyt yli kolme vuotta eikä mulla ole todellakaan mitään Madonna-lihaksia :D
Huvittaa miten vääriä käsityksiä ihmisiä edelleen on salillakäymisestä.

ymmärtää kyllä,mutta sä et ymmärrä miten sen saa aikaan. jumppaamalla ei välttis laihdu,viitaten ystävääsi. eikä sillä kuntokaan liikaa kasva. minäkin olin joskus väärässä kunnes palkkasin personal trainerin. voin kertoo että tuli uutta asiaa ja paljon ja senjälkeen lähdin kehityy hurjasti.

madonna on lihaksikas,mutta ne lihakset näkyy koska se on niin helvetin laiha. britneykin treenaa jatkuvasti niinkun madonna mut se ei oo niin laiha että näyttäs sairaalle.

lenkkeilyllä ei kehitetä lihasta ja piste. sä tarvit siihen painovastusta. jos et salille mene ni osta ne painot mistä mainitsin viimeviestissä. käsiä on kohtis iisi treenata himassa,kaikkeen et silti sielläkään pysty tekeen. jalkoja voi treenata niillä kyykyillä,mutta monta liikettä jää silti tekemättä. totuus on että kauniin lihaksikas kroppa jää sulta saamatta jos treenaat vaan paria liikettä himassa. uskot tai et. voit olla hoikka ja nätti,mutta urheilullisen vartalon saamiseen tarvitaan työtä,työtä ja työtä. ja vielä vähän työtä. jos lenkkipolulla kiinteytyis ni ei suomessa paljoo läskejä oiskaan.

Noh, mulla on 4kg:n käsipainot. En isompia jaksa paljoa liikutellakaan. Varmasti lähtötilanne vaikuttaa siihen, mitä muutamassa viikossa saa aikaan. Jos on ihan rapakunnossa, niin muutos näkyy selkeämmin kuin jo valmiiksi ihan ok kuntoisella. Ja tottahan se on, että salilla saa nopeasti ja tehokkaasti muutosta aikaan. Mä en vain ole yhtään halukas menemään salille. Harkitsin sitä kyllä kerran ja kävinkin tutustumassa muutamaan, mutta ei, ei ole minua varten. Nyt on vain tyydyttävä näihin kotikonsteihin. Allit pois ja vyötäröä kiinteämmäksi sekä pohkeille muotoa. Miksei se onnistuisi myös kotona? Ehkä mä joskus sitten innostun vielä salitreeneistäkin..

Yhteistyössä