Minulla on mieheni kanssa kahdeksat kaksoset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt äiti"

Vieras
Jokaiset kaksoset ovat tyttö-poikapari, eli meillä on 16 lasta, joista on 8 tyttöä ja 8 poikaa. Kaksoset ovat 13v, 11v, 8v, 6v, 4v, 3v, 1v ja 1kk vanhat. Minä en jaksa tätä enää. Olen vasta 28-vuotias, mutta tunnen olevani kuin 100-vuotias, varsinkin kun lapseni ovat todella huonokäytöksisiä ja mieheni on koko ajan töissä.

Olet jo 15-vuotiaana siis saanut ensimmäiset? Joku uskonnollinen syy ilmeisesti taustalla tuollaiseen tehtailuun?

En yhtään ihmettele ettet jaksa. Mitä jos antaisit osan lapsista adoptoitavaksi? Ainakin nuorimman kaksosparin? Hyvän perheen saisivat varmasti, sellaisen jossa resurssit riittävät.

[QUOTE="Väsynyt äiti";29322343]Jokaiset kaksoset ovat tyttö-poikapari, eli meillä on 16 lasta, joista on 8 tyttöä ja 8 poikaa. Kaksoset ovat 13v, 11v, 8v, 6v, 4v, 3v, 1v ja 1kk vanhat. Minä en jaksa tätä enää. Olen vasta 28-vuotias, mutta tunnen olevani kuin 100-vuotias, varsinkin kun lapseni ovat todella huonokäytöksisiä ja mieheni on koko ajan töissä.[/QUOTE]

Joo no oisit jo ollut joka lehdessä jos olisit suomessa oikeasti synnyttänyt noin paljon penskoja kaksosina.

Minä en sitten voi ymmärtää ihmisiä jotka valittavat aina kaikesta. Olisit onnellinen, että olet terve ja hedelmällinen ja sinulla on terveet lapset ja miehelläsi on työpaikka. Minä ainakin olen, minulla on kymmenet kolmoset. Iältään 1v, 2v, 3v, 4v, 5v, 6v, 7v, 8v, 9v ja 10 ja tiedätkö mitä olen taas raskaana ja odotan NELOSIA! Olen todella iloinen kun kuulin tästä ilouutisesta!
Minun mielestäni ruikutuksesi johtuu siitä, että et tee mitään työtä. Alkaisit vaikka perhepäivähoitajaksi niinkuin minäkin. Minulla on 6 lasta kokopäiväisesti hoidossa, se on sitten hauskaa työtä.

Minä en sitten voi ymmärtää ihmisiä jotka valittavat aina kaikesta. Olisit onnellinen, että olet terve ja hedelmällinen ja sinulla on terveet lapset ja miehelläsi on työpaikka. Minä ainakin olen, minulla on kymmenet kolmoset. Iältään 1v, 2v, 3v, 4v, 5v, 6v, 7v, 8v, 9v ja 10 ja tiedätkö mitä olen taas raskaana ja odotan NELOSIA! Olen todella iloinen kun kuulin tästä ilouutisesta!
Minun mielestäni ruikutuksesi johtuu siitä, että et tee mitään työtä. Alkaisit vaikka perhepäivähoitajaksi niinkuin minäkin. Minulla on 6 lasta kokopäiväisesti hoidossa, se on sitten hauskaa työtä.

Voi juku ! Juuri olin tulossa kirjoittamaan että minulla on vasta yhdeksät kolmoset ja nyt odotan taas kolmosia. Olin aivan varma ettei kanssasisaria löytyisi mutta olitkin jo ennättänyt tänne.

Minulla on hoidossa omien lisäksi 8 lasta, ystävättäreni neljät kaksoset ovat täällä koska ystävättäreni haluaa tehdä uraa kun on vielä nuori.

Juu, porvoostapa tässä ollaan ; )

Meidän puolella porvoota taas on mun molemmissa naapureissa perheet, joissa kolmet neloset kummassakin, kahden vuoden välein vuorovuosin, eli nyt ovat viisi, kuusi, seitsemän kahdeksan yhdeksän ja kymmenenvuotiaat. Arvaa mikä meteli...

Ja kohta ne kaikki tulee mopoikään.

No just joo. Aika epistä. Meillä ei oo kun vasta viidet kaksoset ja lisää olis haaveissa. Lesbopari ollaan ja lapset on 4x1v 4x2v ja 2x3v. On niin ihanaa olla yhtäaikaa rakkaan kanssa raskaana. <3