Minulla on kolme lasta ja haluaisin heille tehdä itse joulukalenterit? Mitä laitan sinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pienelle vaikka tarroja tms. Isommille laittaisin joillekin päiville ihan vaan karkkia ja sit jotain pientä kivaa leffalippu, korvikset, sellaista mitä eivät osaa odottaa, mutta josta tulee hyvä mieli:)

• Tykkää
Reactions: fortunate
Heijjastimet, uudet kengännauhat, Duplopussi, rahat uimahallireissuun/ hoploppiin, hiuskoruja, hammasharjat (kiva vaihtaa uusiin joulusiivouksen aikoihin :) , kynsilakka, ilmapalloja...

Kyllä te laitatte hirvietä summia joulukalenteriin! HOplop-lippuja! Leffalippuja! Duploja! Paljonko satsaatte joululahjoihin??

Käydään hoplopissa 1-2 kertaa vuoteen, joten on lapselle kiva yllätys löytää liput kalenterista lauantaiaamuna. (Ajoitan nämä liput sellaiselle päivälle, kun ulkona on huono keli, eli sisäpäiväksu menisi joka tapauksessa.)

Samoin sen pienen Duplopussin laitan viikonloppuaamulle, jolloin lapset viihtyvät sen parissa aamuhetken.

Elokuvissakaan meidän kohta 6vee ei ole käynyt kuin yhden kerran (ja nuoremmat ei kertaakaan) joten hyvän elokuvan sattuessa voisin uhrata muutaman euron lippuihin :)

Viikolla on sitten jotain pienempää/ käytännöllisempää kuten hammasharjaa, sukkaa yms. Ja meillä ei normaalisti osteta mitään leluja, vaan nämä "kivat" ajoittuvat lähinnä synttäreihin ja jouluihin.

Käydään hoplopissa 1-2 kertaa vuoteen, joten on lapselle kiva yllätys löytää liput kalenterista lauantaiaamuna. (Ajoitan nämä liput sellaiselle päivälle, kun ulkona on huono keli, eli sisäpäiväksu menisi joka tapauksessa.)

Samoin sen pienen Duplopussin laitan viikonloppuaamulle, jolloin lapset viihtyvät sen parissa aamuhetken.

Elokuvissakaan meidän kohta 6vee ei ole käynyt kuin yhden kerran (ja nuoremmat ei kertaakaan) joten hyvän elokuvan sattuessa voisin uhrata muutaman euron lippuihin :)

Viikolla on sitten jotain pienempää/ käytännöllisempää kuten hammasharjaa, sukkaa yms. Ja meillä ei normaalisti osteta mitään leluja, vaan nämä "kivat" ajoittuvat lähinnä synttäreihin ja jouluihin.

Joululahjoista vielä: lapsille olen ostanut jouluksi vain alesta barbit ja uudet kerhoreput, eli ei mene hirveitä summia :)

Olisiko tyhmä ajatus laittaa kalenteriin 24. päivällle jotain isompaa mikä ajaisi sit joululahjaa?
Meillä on ensimmäistä kertaa kotijoulu (aina ennen mummolassa tai reissussa jossain muualla) ja tarkoituksena olisiostaa vain yksi -kaksi isompaa lahjaa.

Voisiko tämä toinen olla siis jo joulukalenterissa? vai olisiko parempi antaa silloin kun joulupukki tulee illemmalla

Olen sitä mieltä,että ei kenellekkään lapselle pidä olla kalenteria,mut mä haluan laittaa kalenterit oli sitten iso tai pieni. Niin kauan ku kotona asuvat ja ovat vielä nuoria.

Arvaa vaan miten se leämmittää heidän mieltään siinä missä pinetenkin lasten

Miten olisi noille vanhimmille: heijastin, purkkaa, suklaapatukka, erilaisia karkkeja, joulukoriste, sukat, huulirasva, kasvonaamio, euron arpa, terotin, kynä, kumi, jotain esim. keräilyharrastukseen liittyvää, muu ihonhoitotuote, huokea koru, vitsi, runo, arvoitus tai pieni tarina paperilapulle kirjoitettuna.

Itse olen tehnyt aikuiselle joulukalenterin osittain joululahjana ja laittanut aattopäivään vähän isomman yllätyksen.

Yhteistyössä