Minulla on kai kaikki tosi hyvin, mutta miksi olen väsynyt ja voimaton??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "just"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"just"

Vieras
On perhe, mies ja lapset.

On oma asunto, rahaa riittävästi,mahdollisuus tehdä melkein mitä haluan, matkustella mielin määrin tms.

On työpaikka, palkka ihan hyvä, työ tarpeeksi haasteellista.

On suku, kavereitakin.

Mutta olen kuin masentunut tai jotain - en jaksa työpäivän jälkeen mitään tai sen mikä on ihan pakko, mutta ei sen enempää.

Ihan kuin elämäniloni olisi kateissa :(

Ennenkuin joku kysyy - kyllä, syön d-vitamiinia ja muitakin vitamiineja päivittäin.
 
On tullut se aika, että sinun on määrä tutustua itseesi, oppia viihtymään itsesi kansa ja selvittää mitä elämältäsi oikeasti haluat ja alkaa tehdä sitä.

Se oireilee juuri noin. Voi, olet hienon alun edessä!
 
masentunut tai muuten sairas. Se mitä kaikkea sulla on, ei paljon kerro siitä, miten henkisesti menee. Päinvastoin, jos on kovasti orientoitunut koko ikänsä vain hankkimaan ne tarpeelliset palikat, niin sitten kun ne on saatu, on aikaa huomata, että sisältö puuttuu vaikka raamit on kasassa.
 

Yhteistyössä