J
"just"
Vieras
On perhe, mies ja lapset.
On oma asunto, rahaa riittävästi,mahdollisuus tehdä melkein mitä haluan, matkustella mielin määrin tms.
On työpaikka, palkka ihan hyvä, työ tarpeeksi haasteellista.
On suku, kavereitakin.
Mutta olen kuin masentunut tai jotain - en jaksa työpäivän jälkeen mitään tai sen mikä on ihan pakko, mutta ei sen enempää.
Ihan kuin elämäniloni olisi kateissa
Ennenkuin joku kysyy - kyllä, syön d-vitamiinia ja muitakin vitamiineja päivittäin.
On oma asunto, rahaa riittävästi,mahdollisuus tehdä melkein mitä haluan, matkustella mielin määrin tms.
On työpaikka, palkka ihan hyvä, työ tarpeeksi haasteellista.
On suku, kavereitakin.
Mutta olen kuin masentunut tai jotain - en jaksa työpäivän jälkeen mitään tai sen mikä on ihan pakko, mutta ei sen enempää.
Ihan kuin elämäniloni olisi kateissa
Ennenkuin joku kysyy - kyllä, syön d-vitamiinia ja muitakin vitamiineja päivittäin.