Minulla on ikävä :'(

[QUOTE="hmm";22769211]oon miettiny miten ne pärjäsi ilman pesukonetta kolmen lapsen kans ei niin kauankaan sitte[/QUOTE]

no pesemällä nyrkkipyykkiä. Kyllä mäkin osaan pestä vaatteita käsin, mutta kyse on siitä että mun ei tarvi ja mä voin käyttää apuvälineitä oman työn helpottamiseksi. Mitä väärää siinä on?

en mä nauti kotitöiden tekemisestä niin paljon että viittisin ihan tarkoituksella tehdä niistä mahdollisimman työläitä ja aikaavieviä.
 
Joskus vannoin että meille ei kuivausrumpua tule, mutta nyt kun on tuota perhettä siunaantunut enemmän ja osa vielä harrastaa urheilua, niin en enää vaihtaisi pois. :heart:

Niin kätevästi käy tuolla pyykkääminen ja hyvästi pyykkivuoret. :)
 
Joskus vannoin että meille ei kuivausrumpua tule, mutta nyt kun on tuota perhettä siunaantunut enemmän ja osa vielä harrastaa urheilua, niin en enää vaihtaisi pois. :heart:

Niin kätevästi käy tuolla pyykkääminen ja hyvästi pyykkivuoret. :)
se tuntuu olevan kone jota ihmiset vastustaa ihan vastustamisen halusta tai jotain. Mäkin rakastan mun kuivuria.
 
"niin"
se tuntuu olevan kone jota ihmiset vastustaa ihan vastustamisen halusta tai jotain. Mäkin rakastan mun kuivuria.
no kun se on ainoa kodinkone, joka käyttää läjäpäin sähköä tehdäkseen asian, joka tapahtuisi itekseen ilmankin. ja kun eletään aikoja, että sitä sähköä olisi syytä säästää, jos vaikka saataisiin sitä maailmanloppua vähän viivytettyä.

kyllä mäkin tämän keskustelun jälkeen alan ymmärtää miksi ne on niin rakkaita. mutta mulle on tuo lasteni henki vielä rakkaampi.
 
no eiköhän tässä maailmassa ole monta muutakin asiaa jotka pitäs lopettaa jotta oikeesti vois vaikuttaa maailman säilyvyyteen?

esim. yksityisautoilu on sellasta josta moni ei mukavuudenhalussaan halua luopua. Sillä ois suurempi merkitys kuin jollain kuivausrummun käyttämättä jättämisellä.

joo kuivuuhan ne itekseen mutta ne vaatteet on sen jälkeen ikävän tuntuisia, siihen menee aikaa, jatkuvasti on pyykkiteline jossain pystyssä jne. En tykkää.

Heti kun mahdollista, ostamme/korjaamme kuivurin.
 

Yhteistyössä