Minulla on HIV, mutta olen lääkevastainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En kestä enää muiden kauhistelua siitä, että en suostu aloittamaan lääkitystä, vaikka olen HIV-positiivinen. Ensinnäkään en usko, että HIV suoraan tappaa. Useinhan "AIDS:iin kuolleet" ovat oikeasti kuolleet keuhkokuumeeseen, jonka aiheuttajaksi vaan on päätetty kirjata HIV tilastoiden saamiseksi pahemmiksi kuin ovat. Lisäksi yleensä AIDS:iin kuollaan köyhissä maissa, joissa huonolle terveydelle on monia muita kilpailevia selityksiä.

Itse haluan myös välttyä lääkkeiden sivuvaikutuksilta, jotka ovat yleensä rajut. On parasta välttää sekä AIDS että lääkehaitat. Tämä on minun valintani ja kannan siitä vastuuni, joten en ymmärrä, miksi ihan asiallisina pitämäni ihmisetkin päin naamaa esittävät vastakkaita mielipiteitä. Eihän heillä ole mitään oikeutta ottaa kantaa minun hoitooni. Syön jo terveellisesti ja liikun. Se suojaa immuniteettia ihan kaikilla, en koe olevani tässä erilainen.

Oma valintasi ja sitä on kunnioitettava.
Hiv virus vähentää vastustuskykyäsi ja vie vuosien kuluessa aids vaiheeseen. Siihen ei terveelliset ruokavaliot ja liikunta riitä.
Et pysty itse vähentämään hiv virusmäärää/vastustuskykyä alentavia viruksia elimistössäsi ilman lääkitystä.
Hiv virukseen ei kuole. Kuolintodistuksiin kirjoitetaan kuoleman suoranainen aiheuttaja eli yleensä keuhkokuume ja tähän altistanut aids toisena kuolinsyynä tai jotain sinne päin.

Yhteistyössä