Minulla kaatuu elämäpäälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huokaus

Vieras
Lapset sairastaa kaikki.
Laskuja on ihan liikaa ja rahaa tulee vasta viikon päästä. Ja en siltikään saa kaikkia maksettua.
Mies on töissä en olen nähny häntä viimeksi kunnolla sunnuntaina. Helpompi olis varmaan jos olis reissuhommissa,ettei käviskään viikolla kotona kun ahdistaa vaan ku tulee kotiin ja on niin väsyny itsekkin ettei jaksa ku mököttää tai tiuskia. Kaatuu sänkyy heti ku on syöny ja aamulla taas lähtee heippoja sanomatta. Puhuakaan en ole saanu sit kahteen viikkoon.
Mä en jaksa tätä jatkuvaa paineentuntua! Mä en jaksa edes ottaa puhelinta käteen et soittaisin noista laskuista.
Kellekkään tutulle taikka sukulaiselle en uskalla kertoa mitään. En jaksa sitäkään et kaikesta syyllistetään miestäni. Teki hän mitä tahasa niin minun suku vaan haukkuu sitä.
äh...mä en vaan jaksa...

Vähän vois hetkellisesti piristää kun lähtisin ulos,mutta miten mä lähden ku pienin on sairaana ja sitä ei voi pihalle viedä...
Saanko mä tehdi niin että laitan itkuhälyttimen sisälle ja lähden isompien kans pihalle...

Olis edes yks tupakka.

Nyt tällähetkellä tuntuu et miksi mä tein noin monta lasta ja ylipäätänsä yritän jaksaa olla kotiäitinä?! Mut mut...

Noniin minäpä yritän lähtä vähän järkkään tuota kodaria.Ahdistava paikka koko huone. Sama kun vetelis veteen viivoja ku on kumiski kohta saman näkönen. Tää talo on yhtä sekaisin ku minun pää.

Mä olen kyllä saanut, mutta hätäiseen :D
Ja ei vois voinut ees vähempää kiinnostaa, koska mies ei voi ees ettiä itelle töitä, kuljeksii ties missä, ei ikinä muista mitään mun menoja, ei voi ikinä vahtia lapsia edes yhtä ainutta tuntia, ottaa aina mun lompakosta rahat, ja mä menen kauppaan, ja huomaan viimeistään kassalla, että enpäs sitten ostakaan lapsille ruokaa, kun ei rahaa lompakossa.

Osaa kyllä myös tehdä joskus jotain, mutta kukaan ei usko sitä, missä on ja missä asialle, koska sen menemiset kuulostaa uskomattomilta.

:( antakaa nyt edes yks virtuaalihali. En jaksa kenellekkään soittaa ja valittaa.
Päällepäin meidän elämä näyttää tosi mallikkaalta. Niinku muutama tyyppi jaksaa aina sanoa,et sinä se jaksa värkätä ja kulkea lasten kans. Ja olet aina niin reippaan näkönen.:o

Alkuperäinen kirjoittaja ruikutus:
Mä olen kyllä saanut, mutta hätäiseen :D
Ja ei vois voinut ees vähempää kiinnostaa, koska mies ei voi ees ettiä itelle töitä, kuljeksii ties missä, ei ikinä muista mitään mun menoja, ei voi ikinä vahtia lapsia edes yhtä ainutta tuntia, ottaa aina mun lompakosta rahat, ja mä menen kauppaan, ja huomaan viimeistään kassalla, että enpäs sitten ostakaan lapsille ruokaa, kun ei rahaa lompakossa.

Osaa kyllä myös tehdä joskus jotain, mutta kukaan ei usko sitä, missä on ja missä asialle, koska sen menemiset kuulostaa uskomattomilta.

Ei minulta rahaa varasteta ku ei sitä olekkaan :)
No on meillä ruokaa ja lämmintä.
Ja tiedän missä mies liikkuu. Ja voin soittaa sille aina et kyllä se vastaa. Luottamus meillä pelaa ihan hyvin. Mut rakkautta mä nyt kaipaan ja syliä ja halia.

:hug:
jos pienin nukkuu ja jaksaisit lähteä ulos niin miksikäs ei itkuhälytintä voisi käyttää. käytetäänhän sitä niinkin päin että lapsi nukkuu ulkona ja itse olet sisällä. Kunhan vain varmistat että hälytin toimii...

on rankkaa kun ei raha riitä laskuihin eikä mihinkään muuhunkaan tiedän kokemuksesta.
ja meilläkin on poitsu kuumeessa TAAS.

Paranemisia teille ja jaksamisia myös. sekä lämmin :hug:

No multa saat halit =) Soita nyt ihmeessä nyt niistä laskuista jonnekin ettet ole kohta vielä niistä vaikeuksissa ahdistuksen lisäksi.

Asioilla on tapana järjestyä!

Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
No multa saat halit =) Soita nyt ihmeessä nyt niistä laskuista jonnekin ettet ole kohta vielä niistä vaikeuksissa ahdistuksen lisäksi.

Asioilla on tapana järjestyä!

näin minäkin aina olen ajatellu et asia järjesyy ajallaan,mutta mä en nyt jaka odottaa. Ja nyt en OIKEESTI jaksa soittaa minnekkään.
Soitan huomenna...
Pahimmista laskuista mies oli jos soittanu eilen,et nuo osa voi vähän odottaakkin ilman soittoa.

Päädin siihen et laitoin isommat keskenään pihalle ja huokasen itse kahvin ääressä ja pulla nyt suotakoon vaikka päätin et en syö enään.Jotain lohtua tähän arkeen. Eikjee.

meillä melkein sama tilanne että näemme miehen kanssa kun kerkiää hommista. välillä menee parikin päivää ettei nähdä mutta sitten on hiljaisia aikoja.
meillä kyllä lapset nyt ei kipeitä (koputtaa puuta) ja kolmas tulokas masussa.
laskupino on aina suuuuuri mutta kyllä ne maksettua tulee. joskus kyllä joku myöhässä mutta ei sentään ulosottoon pääse.
välillä tulee kanssa tiuskittua kun mies ollut kauan töissä mutta se kuuluu elämään.
seuraava tili mulle tulee vasta kolmen viikon päästä ja tilillä 20e =(
eli ei täälläkään hurraamista. haleja sinulle kyllä se siitä =)

Yhteistyössä