Minulla ei oo ystäviä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naa

Vieras
Ei sitten ketään... :( Olen muuttanut niin monta kertaa että kaverit on jääny mihin lie aina :( Nyt meillä on ukon kans tulossa vauva :) Mikä on ihana asia :) Mietin vaan että oon kyllä aika yksin sitten, vauvan kanssa...
Onhan mulla mieheni mutta....ei tyttöystäviä :( Onko jollaki sama juttu? Että ei oo ku se mies siinä vieressä :) Ei oo oma perhekään tässä lähellä! Muutettiin toiseen päähän suomea.

Täällä kans yksi yksinäinen äiti. Ei oo tutustumiset muihin äiteihin tuottanu tulosta :/
Suurimman osan aikaa jaksan ihan hyvin, mutta välillä ahdistaa pirusti tää ainainen "yksinolo".

Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:
Hieman sama tilanne.
Tai kavereita on mutta tosiystävä puuttuu :(

Missä päin asut?

Etkö pysty syventämään kaveruutta ystävyydeksi? harva suoraan ystäväksi tulee, yleensä tullaan kaveruuden kautta hiljalleen ja hiljalleen ystävyys kasvaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minulla:
Hieman sama tilanne.
Tai kavereita on mutta tosiystävä puuttuu :(

Missä päin asut?

Etkö pysty syventämään kaveruutta ystävyydeksi? harva suoraan ystäväksi tulee, yleensä tullaan kaveruuden kautta hiljalleen ja hiljalleen ystävyys kasvaa.

No kyllä pystyisin jos vaan löytyisi "sielunkumppani".
Sellaista kaipaan jolle voi kertoa IHAN KAIKEN miettimättä mitä ajattelee...

Alkuperäinen kirjoittaja naa:
seinäjoella, ai täällä on semmonenki palsta :) kiitti! Toivotaan että löytyis joku jonka kanssa joskus vois jopa ihan nähdäkin!

Joo, kyllä seinäjoelta varmaan moni muukin painii samojen asioiden tiimoilta. Kannattaa vaan rohkeasti sopia tapaamisia :)

Yhteistyössä