Elisasta/Kolumbuksesta... laskuja ei oo tullu 3kk!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alisa

Vieras
Onko muilla? Siis mulla on se sellanen puhepaketti ja aivan takuulla on tullu se aika täyteen ja menny ylikin etenkin jos ei oo lasku katkennut kolmeen kuukauteen. Pelottaa millanen lasku sieltä sit enää tuleekaan.
Asiakaspalvelusta ei saa ketään kiinni että vois sieltäkään kysyä...vaihdanko vaan liittymää sitten että saan laskuni säännöllisesti?

Mä jonotin tuonne asiakaspalveluun yks päivä tunnin! Lopetin sit kun alko jo akku hyytymään puhelimesta eikä kukaan vastannu.
Ensin tuo mun liittymäkin aukastiin silleen 6viikkoa myöhässä sovitusta ajankohdasta että kyllä taitaa olla mun eka ja vika tämän operaattorin liittymä

Mulle tuli vähän aikaa sitten kolumbukselta laskut maaliskuulta heinäkuulle 150?, kyllähän se kirpaisi, mutta osasin kyllä odottaa. Siitä eteenpäin on taas lasku tulematta. Liittymä vaihtoon :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulle tuli vähän aikaa sitten kolumbukselta laskut maaliskuulta heinäkuulle 150?, kyllähän se kirpaisi, mutta osasin kyllä odottaa. Siitä eteenpäin on taas lasku tulematta. Liittymä vaihtoon :/

Okei,eli siis tää on ihan yleinen käytäntö heillä?
Mä taidan ettii vaan uuden operaattorin kun ei oo varaa mitään mammuttilaskuja maksaa.

Mulla on kyllä aiemmin tulleet laskut n. parin kuukauden välein (laskut pieniä joten ei tule joka kk), mutta nyt en edes muista milloin viimeksi tullut lasku, joskus keväällä kai... onko siellä nyt joku hässäkkä sitten :o

Ei oo mullekaan tullu, mutta on luultavasti ollu niin pienet laskut (alle 20e) että eivät lähetä kuin "köntässä" sitten... Välillä tuli parin euron laskuja, mutta toivottavasti ovat taas siityneet entiseen tapaan olla lähettämättä pieniä laskuja...

Elisan sivuiltahan voi tarkastaa omia tietoja; minusta siellä näkyy laskutiedotkin.

Yhteistyössä