[QUOTE="Jkl";24804202]Samaa ajattelin tätä lueskellessa, että mistä olette? "Oikeaa" ystävää ei ole minullakaan ja kun meitä kerran on useampia, niin katsotaan josko osuis samoille kylille.

Itsellä on paljon kavereita/tuttuja, mutta jos haluaisin lähteä illalla elokuviin niin en tiedä kenelle voisin soittaa. Jos on paha olla, en voi mennä kenenkään luo istumaan ja vuodattamaan murheita. Eikä se johdu siitä, etten haluaisi ystävää. Haluaisin.[/QUOTE]
Hei! Ihan samaa täälläkin ajattelin, ja minä olen 36 v. Muuten tuo kirjoituksesion kuin suoraan minun näppikseltäni, samoja juttuja olen paljon mietiskellyt.
En voi uskoa että jo tässä iässä olisi mahdotonta solmia uusia oikeita ystävyyssuhteita, en halua uskoa.
Itse aikanaan tältä palstalta uuden ystävän löysin, mutta mielestäni siinäkin ollaan vaan jämähdetty "tuttuus" asteelle kun ei niin useasti kuitenkaan olla yhteydessä vaikka ihan hyvin meillä ajatukset kohtasi. En tiedä missä mättää, mutta ei aina jaksaisi olla se joka ottaa yhteyttä tai odottaa yhteydenottoa. Olisi kiva jos ystävää hakevat oikeasti haluasivat niitä ystäviä eikä vaan hyvän päivän tuttuja. No tulipa vuodatettua..
Olisi tosiaan kiva jos tänne voisi perustaa jonkun"yksinäisten kerhon" ja ehkä sitä kautta voisi tutustua uusiin ihmisiin.