Minulla ei ole minkäänlaista itsekuria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmauduin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmauduin

Vieras
En pysty lopettamaan tupakointia, syön aina liikaa enkä laihdu vaan lihoan vain tasaiseen tahtiin. Arvatkaa auttaako muiden räkytys siitä että olen laiska eikä mulla ole itsekuria. Kun minä tiedän sen. Tulee vain ja ainoastaan paha mieli, entistäkin pahempi. Varmaan tupakka tappaa minut syöpään ja lapsista tulee orpoja enkäs silti osaa lopettaa. Tai kuolen sydänkohtaukseen läskejeni takia.

Mistä sen itsekurin saa, kun täällä sitä aina kaikki, räkyttävät harmaat etenkin, käskevät hankkimaan? Kai minä tiedän että tupakka tappaa ja läski on rumaa. Mutta kun kummastakaan en pääse eroon vaikka olen viisitoista vuotta yrittänyt. Minä en usko hetkeäkään että näillä läskeistä tai tupakoinnista nalkuttavilla ihmisillä on kenenkään terveys ja hyvinvointi mielessä, vaan ainoastaan tavoitteena loukata muiden tunteita ja kokea ylemmyyttä omasta erinomaisuudestaan. kun kuitenkin monien tutkimusten lähes jokainen lihava haluaisi laihtua ja lähes jokainen tupakoitsija lopettaa ja silti harva oikeasti onnistuu kummassakaan ainakaan pysyvästi niin tarkoittaako se todella että suuri osa ihmisistä on itsekurittomia luuseri-idiootteja vai olenko minä ainut ja kaikki muut lihavat ovat tyytyväisiä itseensä ja tupakoitsjat tupakoivat hyvillä mielin ilman pelkoa sairastumisesta?

Yhteistyössä