minulla ei ole ainuttakaan ystävää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksin"

Vieras
olen jo jonkin aikaa sitten huomannut että minulla ei ole ystäviä. en tiedä miten näin on käynyt kaikki kaverisuhteet on vain loppunut syystä tai toisesta. onneksi minulla on perheeni.. haluaisin ystävän, jonkun kenen kanssa puhua. mistä aikuisiässä voi löytää uusia ystäviä?

Just kirjotin samanlaiseen ketjuun, samoin eilen.
Mulla ihan sama homma, vaikka asunkin pk-seudulla, niin ei ole yhtään ketään, ei ystävää, ei kaveria.
Ei kai kukaan halua tutustua, olen vielä niin nuori mutta silti jo äiti. Itse taas voisin hyvinkin kuvitella olevani itseäni reilusti vanhemman ihmisen kaveri, kunhan kemiat kohtaa ja juttua riittää.
Mistä päin olet?
Itse sain esikoisen 20v. ja silloin kaverit katosivat. Nyt 22v. ja odotan toista, muskareissa en ole tutustunut, enkä hiekkalaatikollakaan, kun edellisen asuinpaikan puistossa ei ikinä ketään ollut samaan aikaan. Nyt kun muutettiin niin lähistöllä ei edes ole puistoa, ja taloyhtiön pihat vielä tekeillä.

Ei mullakaan. Minussa on vain joku sellainen juttu, mitä en itse huomaa, mutta joka karkoittaa ihmiset. Ja ehkä sekin, että oletan jo valmiiksi etten kuitenkaan saa ystäviä, kun en ole enenkään saanut, niin sitten niin käy. Minä olen ihan niinkuin teflonia, minuun ei vain tartu kukan ihminen, ei vaikka olen yrittänyt oikeasti miettiä ja tiedostaa kuinka käyttäydyn, nonverbaalista viestintääni jne. Jos olen vaikka uudessa ryhmässä ja minusta tuntuu että liityn hyvin ryhmään, on hauskaa ja kaikki tuntuvat viihtyvän, niin sitten jossain vaiheessa huomaan että muu porukka ryhmäytyy, kaikki muut löytävät omansa, mutta vain minä jään jäljelle. Minä en kuulu mihinkään, olen tavallaan kaikille mukava tuttu, mutta en kenenkään kaveri.

Alkuperäinen kirjoittaja tämäkin;23621938:
Ei mullakaan. Minussa on vain joku sellainen juttu, mitä en itse huomaa, mutta joka karkoittaa ihmiset. Ja ehkä sekin, että oletan jo valmiiksi etten kuitenkaan saa ystäviä, kun en ole enenkään saanut, niin sitten niin käy. Minä olen ihan niinkuin teflonia, minuun ei vain tartu kukan ihminen, ei vaikka olen yrittänyt oikeasti miettiä ja tiedostaa kuinka käyttäydyn, nonverbaalista viestintääni jne. Jos olen vaikka uudessa ryhmässä ja minusta tuntuu että liityn hyvin ryhmään, on hauskaa ja kaikki tuntuvat viihtyvän, niin sitten jossain vaiheessa huomaan että muu porukka ryhmäytyy, kaikki muut löytävät omansa, mutta vain minä jään jäljelle. Minä en kuulu mihinkään, olen tavallaan kaikille mukava tuttu, mutta en kenenkään kaveri.

No ni, teflon-vaikutus tapahtuu myös netissä :-)

ketju olisi esim. hyvä tilaisuus tutustua, tai ainakin yrittää tutustua muihin jotka ovat myös vailla kavereita/ ystäviä. Laittakaa paikkakunta perään, jos vaikka löytyisi samalta suunnalta yksinäistä porukkaa. Keino se on tämäkin, voi ainakin sanoa kaikkensa yrittäneen :)

Kurja juttu. : / Mä oon löytäny kaksi ihanaa ystävää tän palstan kautta. :heart: Toinen heistä pyysi mua lapsensa kummiksikin. Suurin osa ystävistäni on kyllä kulkenut mukana lapsuudesta asti. :)

Yhteistyössä