Minua syytetään siitä, että olin varatun miehen kanssa!

  • Viestiketjun aloittaja Pahamieli
  • Ensimmäinen viesti
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Monella petetyllä naisella on tapana laittaa sen toisen naisen syyksi kaikki. Omassa miehessä ei tietenkään ole vikaa. Monet vielä jatkavat sen pettäjän kanssa! Kannattaisi kohdistaa syytökset siihen kuka häntä on pettänyt, ihan itse se mies perheensä rikkoi.
Juuri näin.
 
Pahamieli
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja Safiiri:
Kuules ap, tarvitseeko sitä heti hypätä sänkyyn ventovieraan miehen kanssa. Edes parit treffit ennen intiimiä kanssakäymistä. Olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina.
Ja mieshän olisi kertonut totuuden???
Kuten sanoin, olisi ollut aikaa tsekata miehen tarina. Nimenomaan sen takia, ettei puheisiin aina kannata uskoa. Kun vaan näkee vähän vaivaa, niin saa kyllä selville onko miehellä vaimo ja lapset vai ei, onko työpaikkaa jne.
No ensinnäkin jos ei etsi baarista aviomiestä, tuskin kovin monelle muullekaan tulee mieleen alkaa siinä aamuyön tunteina selvittämään mikä tämä mies oikeasti on miehiään. Toisekseen kyllä mä ainakin uskon sen toisen sanaan, jos kertoo olevansa vapaa, miksi minulla olisi syytä epäillä tätä? Kolmannekseen (varsinainen pointti), ei kai sen kuitenkaan pitäisi olla minun tai vastaavassa tilanteessa olevan naisen tehtävä hankkia totuutta selville, jos mies olisikin valehdellut? Koska tämmöisissä tapauksissa minun mielestäni vastuu on kuitenkin sillä, joka valehtelee/pettää puolisoaan.
 
x
Pettäjä on tosiaan se mies, et sinä. Mutta jos haluat jatkaa vastaavanlaista käyttäytymistä, niin riski joutua valehtelun uhriksi säilyy. Toki näin voi käydä, vaikka suhde olisi pitempiaikainenkin, mutta ehkä siinä helpommin tajuaisi ja osaisi yhdistellä asioita ja puheita ja huomata toisen valheet.

 
Pahamieli
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Pettäjä on tosiaan se mies, et sinä. Mutta jos haluat jatkaa vastaavanlaista käyttäytymistä, niin riski joutua valehtelun uhriksi säilyy. Toki näin voi käydä, vaikka suhde olisi pitempiaikainenkin, mutta ehkä siinä helpommin tajuaisi ja osaisi yhdistellä asioita ja puheita ja huomata toisen valheet.
Lähinnä olen pahoittanut mieleni tuon vaimon huorittelusta ja haukuista, en siitä, että yhdenyönjuttu olikin varattu ja valehteli minulle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pahamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Pettäjä on tosiaan se mies, et sinä. Mutta jos haluat jatkaa vastaavanlaista käyttäytymistä, niin riski joutua valehtelun uhriksi säilyy. Toki näin voi käydä, vaikka suhde olisi pitempiaikainenkin, mutta ehkä siinä helpommin tajuaisi ja osaisi yhdistellä asioita ja puheita ja huomata toisen valheet.
Lähinnä olen pahoittanut mieleni tuon vaimon huorittelusta ja haukuista, en siitä, että yhdenyönjuttu olikin varattu ja valehteli minulle.

Toi tapahtunut ei ollut sun vika vaan ukon yksin. Kun et kerta tiennyt toisen olevan varattu et ole tehyt mitään väärää. Mut jos sulle tuli jotenkin kusetettu olo kun sait tosta tietää niin voit kuvitella millainen olo sillä vaimolla on. Hän on syystäkin raivoissaan ja ikäväkyllä purkaa sen nyt väärään ihmiseen. Me ei edes tiedetä mitä se ukko on vaimolleen valehdellut tuosta yöstä, varaan on pistänyt kaiken mahdollisen sun syyksi.

Eli ehkä voit ymmärtää miksi vaimo oli myös sulle raivoissaan eikä varaan edes ihan heti usko sun puheitasi. Toivottavasti vaan tajuaa pian missä vika on ja lemppaa ukon!
 
No ei tosiaan ollut sun syy. Toisaalta kuitenkin ymmärrän vaimoa ja hänen raivoaan, vaikkei tuollainen käytös olekaan oikein. Helpompi kai se on syyttää jotain muuta kuin sitä omaa rakastaan. Ainakin aluksi.
 
Kuhan sanon
Itse olen sitä mieltä.. Että vaikka oisit tiennytkin että mies on varattu, ei ole sinun vastuullasi jos toinen pettää.. Varsinkin kun et vaimoa ollenkaan tunne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ootteko huomanneet että se on aina naisen vika jos mies käy muualla. poislukien tapaukset jossa kirjottaja kertoo omasta miehestään.. :eek:
no mutta kyllähän se on aina joko sen pettäjän tai molempine suhteessa olijoiden vika..
ei se aina ole pelkästään sen pettäjänkään vika.. oli se mies tai nainen :snotty:
 
haave
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Peesi!

Miksi pitää mennä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa ja pilata samalla tietämättään monen muun ihmisen elämä? Vähän vois ajatella etukäteen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja haave:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Peesi!

Miksi pitää mennä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa ja pilata samalla tietämättään monen muun ihmisen elämä? Vähän vois ajatella etukäteen.
miksi pitäisi välittää sen yhdenillan kumppanin mahdollisesta puolisosta.. varsinkaan jos ei tiedä niistä..
kyllä se pettäjä toki vois ajatella etukäteen ja jättää tekemättä.. mutta muiden vastuulla se ei ole..
 
pois
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Jotta vältyttäisiin tällaisilta tapauksilta, pitäisi jättää yhdenillanjutut pois.
pah, kyllä sitä seksiä saa harrastaa jos haluaa vaikka ei suhteessa oliskaan..
se on pettäjän vastuulla koko homma..
En näe mitään järkeä yhdenillanjutuissa. Perheet hajoaa ja useammalla paha mieli.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Jotta vältyttäisiin tällaisilta tapauksilta, pitäisi jättää yhdenillanjutut pois.
pah, kyllä sitä seksiä saa harrastaa jos haluaa vaikka ei suhteessa oliskaan..
se on pettäjän vastuulla koko homma..
En näe mitään järkeä yhdenillanjutuissa. Perheet hajoaa ja useammalla paha mieli.
Ei siinä mitään pahaa, kunhan kortsua käytetään ja molemmat on sinkkuja. Jos jompikumpi tai molemmat valehtelee sinkkuutensa, niin se on vasta paha.
 
vieras
tietenkään vaimolla ei ole oikeutta haukkua ap:tä, mutta ap voi koittaa ymmärtää petettyä vaimoa (joka varmaankaan ei tiennyt että mies oli väittänyt olevansa sinkku). Ap:n kengissä itse olisin kyllä pääosin pahoillani juurikin miehen valehtelusta enkä tämän vaimon mielestäni luonnollisesta reaktiosta. Vaimolla nimittäin on syytäkin olla tuohtunut.
 
haave
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja haave:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Et ollut syyllinen. Mutta vaimolla on täysi oikeus haukkua myös sinut, koska kuitenkin rikoit hänen perheensä. Vaikka ei nyt ollutkaan tahallinen teko. Varmaan itekin olisit.
Peesi!

Miksi pitää mennä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa ja pilata samalla tietämättään monen muun ihmisen elämä? Vähän vois ajatella etukäteen.
miksi pitäisi välittää sen yhdenillan kumppanin mahdollisesta puolisosta.. varsinkaan jos ei tiedä niistä..
kyllä se pettäjä toki vois ajatella etukäteen ja jättää tekemättä.. mutta muiden vastuulla se ei ole..
Riippuu paljon ihmisen moraalista. Itse en voisi ikinä rikkoa toisten perhettä enkä olla varatun miehen kanssa. Ap:han sanoikin ettei häntä harmita että mies oli varattu, joten mitähän se ap:stä mahtaa kertoa...
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tietenkään vaimolla ei ole oikeutta haukkua ap:tä, mutta ap voi koittaa ymmärtää petettyä vaimoa (joka varmaankaan ei tiennyt että mies oli väittänyt olevansa sinkku). Ap:n kengissä itse olisin kyllä pääosin pahoillani juurikin miehen valehtelusta enkä tämän vaimon mielestäni luonnollisesta reaktiosta. Vaimolla nimittäin on syytäkin olla tuohtunut.
Mä en tasan tarkkaan ymmärtäisi petettyä vaimoa, jos se alkaisi haukkua ihmistä, joka ei tiennyt miestä varatuksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Jotta vältyttäisiin tällaisilta tapauksilta, pitäisi jättää yhdenillanjutut pois.
pah, kyllä sitä seksiä saa harrastaa jos haluaa vaikka ei suhteessa oliskaan..
se on pettäjän vastuulla koko homma..
En näe mitään järkeä yhdenillanjutuissa. Perheet hajoaa ja useammalla paha mieli.
jos olisin sinkku ja haluaisin seksiä, pokaisin miehen niin ei mua kiinnostais onko sillä vaimo ja lapsia, en mä sitä niiden perhettä hajota.. sen tekee se mies itse jos sillä se perhe on.. se on sen ratkasu ja sen vastuulla.. mä en ole siihen syypää..
ihan sama juttu se on suhteessa, jos mun mies mua pettäis niin sen miehen syyhän se olis, ellen mä olis pihdannut vuotta ennen sitä.. :snotty:
 
pois
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Jotta vältyttäisiin tällaisilta tapauksilta, pitäisi jättää yhdenillanjutut pois.
pah, kyllä sitä seksiä saa harrastaa jos haluaa vaikka ei suhteessa oliskaan..
se on pettäjän vastuulla koko homma..
En näe mitään järkeä yhdenillanjutuissa. Perheet hajoaa ja useammalla paha mieli.
Ei siinä mitään pahaa, kunhan kortsua käytetään ja molemmat on sinkkuja. Jos jompikumpi tai molemmat valehtelee sinkkuutensa, niin se on vasta paha.
Mietin vaan, millainen suuri paha olo mahtaakin olla miehen ja hänen vaimonsa elämässä nyt. Varsinkin sen vaimon, joka joutuu kärsimään toisten ihmisten pahojen tekojen vuoksi.
 
x
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja pois:
Jotta vältyttäisiin tällaisilta tapauksilta, pitäisi jättää yhdenillanjutut pois.
pah, kyllä sitä seksiä saa harrastaa jos haluaa vaikka ei suhteessa oliskaan..
se on pettäjän vastuulla koko homma..
En näe mitään järkeä yhdenillanjutuissa. Perheet hajoaa ja useammalla paha mieli.
Ei siinä mitään pahaa, kunhan kortsua käytetään ja molemmat on sinkkuja. Jos jompikumpi tai molemmat valehtelee sinkkuutensa, niin se on vasta paha.
Mietin vaan, millainen suuri paha olo mahtaakin olla miehen ja hänen vaimonsa elämässä nyt. Varsinkin sen vaimon, joka joutuu kärsimään toisten ihmisten pahojen tekojen vuoksi.
Miehensä pahojen tekojen vuoksi! Jos mies valehteli olevansa sinkku, syyllisiä petokseen on tasan yksi.
 

Yhteistyössä