Minua sanottiin eilen rumaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Baarissa sanoi minulle tuntematon mies. Tai hän sanoi että hänen kaverinsa mielestä olen ruma. Onkohan mussa joku vika kun ei tuntunut yhtään pahalta, enkä loukkaantunut.

Enkä mä usko, että sen kaveri edes sanoi mitään sellaista. Luulen että se mies keksi sen. Kovasti se mies viihtyi mun seurassa, koko ajan tuli lähelle.

Ja en ollut yhtään kiinnostunut kummastakaan. Huvitti vaan se kommentti, ekaa kertaa sanottiin rumaksi.

Oisit tuuminut, jotta "sinäkin oot aika haaskan näkönen!" juuh..
Muutama paukku alla ja itsetunto on kohillaan tuhannen turjakkeilla, luullaan, että silloin voi naisille laukoa totuuksia! Säälittäviä!

Aika erikoista. Eikai tällä miehellä ole jotain hampaankolossa ennestään? Jos ihminen on fiksu, ei se tuollaisia vieraille ihmisille mene tuosta noin vaan sanomaan.

Ettei vaan olis yrittänyt päästä pöksyihin. Unohti vaan sanoa jatkoksi, että "Mun mielestä sä oot kyl tosi kaunis!" :D Paha poliisi ja Hyvä poliisi - tunnettu taktiikka.

Oli se minustakin aikas erikoinen kommentti. Lapsellistahan se on mennä tuollaista sanomaan, on totta tai ei. Oon ite ihan tyytyväinen ulkonäkööni, että onneksi niinpäin. Jos olisi huono itsetunto, niin oishan se voinu satuttaa. Mutta mua se huvitti, se mies tuli koko ajan juttelemaan mulle, vaikken olis niin välittänyt.

Jos mulle joku ventovieras sanoisi, että olen ruma.. ja tämän jälkeen pyrkisi juttusille useaan kertaan. Jättäisin miehen oman arvoonsa ja olisin kuin en huomaisi koko tyyppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuuva! Kuuuva! Kuuuva! Me toimimme puolueettomana tuomarina :D

Ei tuu kuvia :) Mutta sanotaanko näin että olen ihan nätti ja kauniiksi on kehunut naiset kuin miehet. Mutta en siis mikään suuren luokan kaunotar, vaan ihan tavallisen nätti, en edes persoonallisen kaunis.

Mulla pyöri kerran ympärillä yksi tosi rasittava nuorimies. siis muutama vuosi sitten, kun tuli enemmän pyörittyä baarissa. Miehen taktiikka oli arvostella että "sä käyt kyllä naiseksi ihan liikaa baareissa, oot taas täälä!" (oli siis ollut n. pari kertaa kuukauden sisään) ja muutenkin yritti kovasti tehdä mulle selväksi että mussa on nyt jotain "vikaa". Kuitenkin sitten pyyteli jälkikäteen anteeksi, ja kun sanoin että "no aika typerän kuvan kylä itestäs annoit" niin siitähän herra sitten suutahti. Tuli kyllä hieman daiju kuva pojasta...

Mulle kerran kauppakeskuksessa kun työnsin lasta rattaissa ni vastaan tuleva mies kuiskasi korvaan, et "läski". Noh, ehkä se sai jonkunnäkösen tyydytyksen siitä. En nähnyt kunnolla kuka oli kyseessä kun siinä oli niin paljon porukkaa.

Yhteistyössä