Minua kiinnostaisi tietää palstakiusaajista

Paatunut Parahdus

Aktiivinen jäsen
12.09.2008
7 370
-5
38
Pohdintoja illalle. Minkälaisia ihmisiä nämä palstakiusaajat ovat. Onko heitä kiusattu, vai ovatko olleet aina taipuvaisia kiusaamaan toisia? Mikä saa heidät ottamaan etenkin osan nikeistä hampaisiinsa ja latomaan ala-arvoisia kommenttejaan jokaiseen topikkiin, joihin juuri nämä tietyt nikit vastauksia kirjoittivat? Ja minkä ikäisiä nämä kiusaajat ovat?

Saa sitä kiusaajat itsekin vastata, vaikka harmaana. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä luulen, että moni heistä on hiljaasia nössöjä jotka ei irl uskalla tervehtiä edes naapuria.

itse et uskalla! heti on täällä vikisemässä !

Mä sanon kyllä just tasan tarkkaan jos sanomista on. Ei mikään hiljaanen nössö pärjääsi baarissa töissä.

Mä luulen, että moni heistä on hiljaasia nössöjä jotka ei irl uskalla tervehtiä edes naapuria.

Mä sanon kyllä just tasan tarkkaan jos sanomista on. Ei mikään hiljaanen nössö pärjääsi baarissa töissä.

Ei sun koulutuksella muualle pääsekkään

miulla on jatkuvasti kimpussa joku pipipää- melkein joka ketjuuni tulee mainostamaan miten häiriintynyt olen ja että alotuksiani ei viitsi edes avata. . miksi sitten aukoo niitä?! :headwall: syökööt päänsä :/

no esim herra majurista veikkaisin että on sellainen lihava ruma rillipää jota on kiusattu koko kouluaika ja aikuisiälläkin kesti 30 asti ennen ku sai ekan kerran pillua (toiselta lihavalta rumalta rillipäältä) sen äiti varmaan pahoinpiteli sitä koko lapsuusajan taikka ei huomioinut ollenkaan majuria vaan vain sisaruksia ja sen isä hakkasi äitiä. siitä asenne naisia kohtaan. tosielämässä ei yhä uskalla avata suutaan mistään,eikä oikeastaan tarviikaan koska netti on sen elämä eikä kodin ulkopuolella kukaan edes tiedä sen olevan olemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Simo.:

Ei sun koulutuksella muualle pääsekkään

Mun koulutus ei kylläkään ole baariin sopiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Pohdintoja illalle. Minkälaisia ihmisiä nämä palstakiusaajat ovat. Onko heitä kiusattu, vai ovatko olleet aina taipuvaisia kiusaamaan toisia? Mikä saa heidät ottamaan etenkin osan nikeistä hampaisiinsa ja latomaan ala-arvoisia kommenttejaan jokaiseen topikkiin, joihin juuri nämä tietyt nikit vastauksia kirjoittivat? Ja minkä ikäisiä nämä kiusaajat ovat?

Saa sitä kiusaajat itsekin vastata, vaikka harmaana. :xmas:
Minusta tuntuu, että niillä on rapula ja ovat vihasia sen takia.

no siellä nyt paljoo tarvii suuta aukoo! sun koulutuksel mihinkää pääse. oot joku 20 v huonon omatunnon omaava ihminen ! säälittävä olet ! mee takas äidin helmoihis!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mua ei oo kiusannu kukaan vielä :saint:

iso17.gif

no siellä nyt paljoo tarvii suuta aukoo! sun koulutuksel mihinkää pääse. oot joku 20 v huonon omatunnon omaava ihminen ! säälittävä olet ! mee takas äidin helmoihis!

Hohhoijaa taas.

Alkuperäinen kirjoittaja olenko nyt itse palstakiusaaja... ? :/:
no esim herra majurista veikkaisin että on sellainen lihava ruma rillipää jota on kiusattu koko kouluaika ja aikuisiälläkin kesti 30 asti ennen ku sai ekan kerran pillua (toiselta lihavalta rumalta rillipäältä) sen äiti varmaan pahoinpiteli sitä koko lapsuusajan taikka ei huomioinut ollenkaan majuria vaan vain sisaruksia ja sen isä hakkasi äitiä. siitä asenne naisia kohtaan. tosielämässä ei yhä uskalla avata suutaan mistään,eikä oikeastaan tarviikaan koska netti on sen elämä eikä kodin ulkopuolella kukaan edes tiedä sen olevan olemassa.

Mitä hittoa?
Herra Majuri on mitä mukavin palstalainen..Monessa asiassa on oikeassa ja monesti olen samaa mieltä.
Ole sinä knalipää hiljaa!

Ne on niitä, jotka koittavat onneaan monessa ketjussa ja kun osuvat sellaiseen joka ottaa kipinää, on heidän leikki alkanut. Ainakin suurin osa siis.
Tai sitten ne on niitä, jotka ovat palstailleet pidemmän aikaa ja tietävät kenet saavat kipinöimään.

Yhteistyössä