Minua inhottaa homot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen Nainen 16v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25569609]En valitettavasti ole. :) Olen kyllä lievästi hämmästänyt että huomasit provosoivan sävyni, alat selvästi kehittyä![/QUOTE]

Kaikki ei aina (alussa) olekaan niin itsestäänselvää :)

[QUOTE="vieras";25569630]Paitsi yksinkertaiset ihmiset. Kerro hei vielä vähän ketkä kaikki saa tykätä peppuseksistä? :D[/QUOTE]

Monimutkaisena sanon, että kaikki muut saa tykätä paitsi sä.

Samalla totean, että sinulla ongelma. Ja tod.näköisesti se ei liity sinun peräreikääsi, muuten kuin jonkun anaalisen raivon kautta. Tiedät varmaan nämä Freudin anaalivaiheet.

Samalla totean, että sinulla ongelma. Ja tod.näköisesti se ei liity sinun peräreikääsi, muuten kuin jonkun anaalisen raivon kautta. Tiedät varmaan nämä Freudin anaalivaiheet.

Tiedän hyvin, johan ne lukion psykassa läpikäydään, mutta kerro ihmeessä miten ne minun aikuiselämääni vaikuttavat, ja mikä on minun ongelmani? Odotan innolla, en raivolla, pidän tätä nimittäin edelleen lähinnä huvittavana, enkä ymmärrä mistä nuo termit vaahtoaminen ja raivo tulevat. Ettet nyt taas ottaisi nettipalstakirjoituksia vähän liian tosissasi? Analysoisitko omat ongelmasi samalla kun pureudut syvällisesti oletettuun anaaliseen raivooni?

Minua taas inhottaa ihmiset, jotka tuomitsevat toisia ihmisiä seksuaalisen suuntaamuksen perusteella. Vaikka lain mukaan syrjintä seksuaalisen suuntaamuksen perusteella on kiellettyä, niin mielestäni siitä on aivan liian pienet rangaistukset. Tällaiset arvostelijat saisi laittaa moneksi vuodeksi vankilaan, ehdoton vankeusrangaistus tietekin.

[QUOTE="vieras";25569738]Minua taas inhottaa ihmiset, jotka tuomitsevat toisia ihmisiä seksuaalisen suuntaamuksen perusteella. Vaikka lain mukaan syrjintä seksuaalisen suuntaamuksen perusteella on kiellettyä, niin mielestäni siitä on aivan liian pienet rangaistukset. Tällaiset arvostelijat saisi laittaa moneksi vuodeksi vankilaan, ehdoton vankeusrangaistus tietekin.[/QUOTE]

Sananvapaus nyt kuitenkin säilytettäköön, ei mielipide"rikoksista" sentään tuomioita kuulu saada. Ja sanon tämän siitä huolimatta että 100% kannatan täysin samoja oikeuksia homoille kuin heteroille. Kannatan sekä tasa-arvoa että sananvapautta, ne eivät sulje toisiaan pois eikä ikinä pidä sulkea.

[QUOTE="vieras";25569741]Sananvapaus nyt kuitenkin säilytettäköön, ei mielipide"rikoksista" sentään tuomioita kuulu saada. Ja sanon tämän siitä huolimatta että 100% kannatan täysin samoja oikeuksia homoille kuin heteroille. Kannatan sekä tasa-arvoa että sananvapautta, ne eivät sulje toisiaan pois eikä ikinä pidä sulkea.[/QUOTE]

Sananvapaus ja syrjintä ovat kaksi eri asiaa. Omasta mielestäni syrjintä ei ole koskaan hyväksyttävää, sananvapaus on.

[QUOTE="vieras";25569742]Sananvapaus ja syrjintä ovat kaksi eri asiaa. Omasta mielestäni syrjintä ei ole koskaan hyväksyttävää, sananvapaus on.[/QUOTE]

Tottakai, viittasin siihen kohtaan jossa puhuit arvostelusta. Arvostelu yksityishenkilölle on sallittua, lain tarkoittama syrjintä sitten tietysti asia erikseen. Pahoittelut epäselvästä itseilmaisusta. :)

Yhteistyössä