Kävin tekemässä kukkapenkin tänään miehen veljen avokille kun hän ei oikein hallitse sitä hommaa no alku sujui hyvin kunnes tuli reunakivien laitto jotka hän väkisin siihen halusi,käskin hänen sitten hakea niitä kiviä joita siihen halusi...hän haki kasan kiviä jotka ei ihan riittäneet ja kysyin josko olisi hakenut muutaman lisää sillä aikaa kun laitan niitä kunnolla paikalleen,rouvapa sitten haki kolme kiveä ja viskasi ne minua päin ja sanoi että siin on kives ja läksi paikalta.
Kaksi kiveä osui minua rintaan ja yksi otsaan joka on nyt komean kuhmun ja mustelman peitossa ja armoton päänsärky,lasit meni kieroon ja lapset jotka näki tapahtuman säikähtivät,onneksi miehen veli oli paikalla ni toi meidät kotiin kun verta valui haavasta ja ajo oli hankalaa,että siinä kiitos minulle. :\|
Kaksi kiveä osui minua rintaan ja yksi otsaan joka on nyt komean kuhmun ja mustelman peitossa ja armoton päänsärky,lasit meni kieroon ja lapset jotka näki tapahtuman säikähtivät,onneksi miehen veli oli paikalla ni toi meidät kotiin kun verta valui haavasta ja ajo oli hankalaa,että siinä kiitos minulle. :\|