Minua ärsyttää ihmiset...

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
...joilla on jotaki sanottavvaa mut niilä ei oo kanttia sanoa sitä. Ovat vaan semmosia... etäsiä, vältteleviä, kiukuttelevia, ärsyttäviä... Huumorintajuttomia muka.

Jos joku hiertää nii kuinka saakelin vaikeaa se on vaan piru viekhön sanoa että nyt vituttaa :kieh: Ja nimenomaan jos se joku vitutus on minussa, jos ei oo nii sitä suuremmalla syyllä. Ei tarvis miettiä itekseen että mitäkähän nyt oon tehny... :headwall:

Ei se aina ole niin helppoa. Varsinkin sitten jos se vastapuoli ottaa ja suuttuu. Tolla tiellä voi loppujen lopuksi löytää itsensä aika yksinäisenä. Kaikki eivät välitä suorista ihmisistä, jotka aina laukovat omat mielipiteensä. Tokikaan kierot korkkiruuvitkin ovat oma lukunsa.

Mua taas ärsyttää äidit, jotka tekee lastenhoitotavoistaan ja ratkaisuistaan ainutlaatuisia ja ainoita ja oikeita. Että KUN MÄ olen toiminut näin (imettänyt, nukuttanut/ollut nukuttamatta jne) nii lapseni EI ITKE koskaan turhasta. Tai KUN MÄ olen toiminut noin, nii lapseni ei KOSKAAN ole tarvinnut itkeä kovaa.
OK: mitenkähän mun koliikki/allerginen lapseni.. itki varmaan mun osaamattomuuttani ja virheitteni takia???

Alkuperäinen kirjoittaja vit.käyrä;24541520:
Mua taas ärsyttää äidit, jotka tekee lastenhoitotavoistaan ja ratkaisuistaan ainutlaatuisia ja ainoita ja oikeita. Että KUN MÄ olen toiminut näin (imettänyt, nukuttanut/ollut nukuttamatta jne) nii lapseni EI ITKE koskaan turhasta. Tai KUN MÄ olen toiminut noin, nii lapseni ei KOSKAAN ole tarvinnut itkeä kovaa.
OK: mitenkähän mun koliikki/allerginen lapseni.. itki varmaan mun osaamattomuuttani ja virheitteni takia???

Höps, elä välitä. Jokanen napero on erilainen ja niin on äitinsäkki. Jokanen äiti löytää ite sopivat keinonsa hoitaa omaa lastansa, neuvot sallittakoon mut päteminen nuissa on ihan perseestä :kieh:

Yhteistyössä