Minua aina epäilyttää, kun mies tulee töistä suihkunraikkaana kotiin!!

• Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
höh
Kuka piru viitsii käydä suihkussa ennen kotiintuloaan töissä??

Olen kysynyt ja mies vaan sanoo joutessaan käyvänsä suihkussa töissä, säästyy oma vesi jne.

Kuka uskoisi??

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:
jospas se ajattelee sua siinä, eikä halua hiki haissina tulla kotia töistä, pääsee heti halimaan eikä tarvitse juosta suihkuun kotia päästyään.
Tai pesee vehkeensä käytön jälkeen ennen kotiintuloa??

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jospas se ajattelee sua siinä, eikä halua hiki haissina tulla kotia töistä, pääsee heti halimaan eikä tarvitse juosta suihkuun kotia päästyään.

Jos tollasia ajatuksia on niin kannattaisko nostaa kissa pöydälle ja kertoa et tollasia ajattelet.

Mä en ite ihmettelis kylläkään.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos tollasia ajatuksia on niin kannattaisko nostaa kissa pöydälle ja kertoa et tollasia ajattelet.

Mä en ite ihmettelis kylläkään.
En ihan vakavasti epäile ja olen kyllä kysynyt, mies sanoo vaan joutaessaan käyvänsä suihkussa töissä.

monipuolinen
Hahaa...Minä taas puolestani naputan naama punaisena, jos mies tulkee kotiin pahanhajuisena, kun kerran töissä suihkumahdollisuuskin on.

Toki sekin käy, että suoraan kotiin tullessaan menee suihkuun, mutta jos haluaa, että minä hänet haen, niin suihkuun on pare mennä jo töissä. Tykkää siellä muutenkin käydä, kun siellä sauna ja kotona ei.

monessa työpaikassa missä hiki lentää on suihku mahdollisuus. mun vanhempien työpaikalla oli ainakin mahdolista käydä suihkussa ja moni kävikin ettei tarvi hikisenä lähtee. saunakin siellä oli,mutta harvemmin siälä kukaan kävi. olin siellä kesätöissä ja tosi moni mies varsinkin kävi suihkussa. en kuitenkaan katsellut... meillä ravintolassa oli kanssa suihku,mikä oli hyvä. ei sitä oo kiva rasvalta haisevana mihinkään mennä. prismassa on myös suihkut,mutta en usko että siellä käydään kun perjantai illassa olevat jotka haluaa baanalle :D ei mies ny pettämisen jälkeen kävis aina koko suihkussa,ehkä huuhtelis vaan heppinsä. onko se kovasti myöhässä? ylityöt näkyy palkassa...suihkussa käyminen vie aikaa mieheltä vaan 5-10 minuuttia.

clivia
Aina tulee töistä suihkunraikkana,kyllä on ihanaa saada puhdas mies halattavaksi,exä kun ei hygieniasta piitannut.Osaan todella arvostaa puhdasta hyväntuoksuista miestä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
monessa työpaikassa missä hiki lentää on suihku mahdollisuus. mun vanhempien työpaikalla oli ainakin mahdolista käydä suihkussa ja moni kävikin ettei tarvi hikisenä lähtee. saunakin siellä oli,mutta harvemmin siälä kukaan kävi. olin siellä kesätöissä ja tosi moni mies varsinkin kävi suihkussa. en kuitenkaan katsellut... meillä ravintolassa oli kanssa suihku,mikä oli hyvä. ei sitä oo kiva rasvalta haisevana mihinkään mennä. prismassa on myös suihkut,mutta en usko että siellä käydään kun perjantai illassa olevat jotka haluaa baanalle :D ei mies ny pettämisen jälkeen kävis aina koko suihkussa,ehkä huuhtelis vaan heppinsä. onko se kovasti myöhässä? ylityöt näkyy palkassa...suihkussa käyminen vie aikaa mieheltä vaan 5-10 minuuttia.
Käy aamulla mentyään suihkussa, joten ei myöhässä ole ollut. Menee siis tosi aikaisin töihin ja sitten jää odotteluaikaaa ennen kuin pääsee baanalle.

Huiskahäntä
Kävis munkin mies suihkussa ennen kotiin tuloa!!! Mun niin kuvottaa, kun se tulee kotiin pölyisenä ja hikisenä ja haisee öljylle ja kumille! oksettavaa!

Mutta eipä se monella työmaalla suihkuun pääse, joten kotiin on odotettava.

Mun mielestä riippuu ihan täysin duunista. Ihmettelisin suuresti, jos mun toimistoduunia tekevä mies tulisi suihkunraikkaana himaan, mut sitten taas jos olisi ammatiltaan joku raskaan työn raataja niin todella toivoisin hänen käyvän suihkussa jos sellainen mahdollisuus duunissa vaan olisi.

ö
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:

miten sä olisit voinutkaan katsella?kai nyt jokapaikassa on erikseen miesten ja naisten pukuhuoneet?Ja suihkut ja saunat?

Yhteistyössä