Minua ärsyttää miehen masturbointi

  • Viestiketjun aloittaja ehkä tyhmä, mutta mullakin on tarpeeni
  • Ensimmäinen viesti
ehkä tyhmä, mutta mullakin on tarpeeni
Meillä ei ole seksiä kovinkaan usein. Silloin kun ei ole menkkoja, seksiä on 2-3 krt/vko.

Miehellä on runsaasti omaa aikaa runkkailla sen minkä kerkeää. Sillä aikaa kun minä olen muksujen kanssa. Itselläni ei ole missään välissä aikaa edes masturboinnille, kun esikoinen ei nuku päiväunia ja iltaisin mies kyttää vieressä ilman omaa rauhaani.

Älkääkä ehdotelko mitään vessarunkkauksia, minusta vessa on epäkiihottava paikka itsensä muuhun helpottamiseen kuin pissaamis- ja kakkaamistarpeen tyydyttämiseen.

Ärsyttää niin kauheasti, että aion tänään sanoa miehelle suoraan, että minusta on tyhmää tällainen ratkaisu. En saa seksiä tarpeeksi, varsinkin kun runkkauksen jälkeen mies ei millään tapaa helli minua. :kieh:
 
vieras
Mitäs pahaa tuossa on? Riität varmaan hänelle mutta se on miehen tapa jatkaa hyväämieltään silloin jos se sille tuntuu.

Ja jos teillä ei seksiä ole usein kuten kerrot, turhaan siitä loukkaannut miehellesi...
Virität miestäsi hetken niin varmasti kuntoutuu pian touhuun. Jos hän runkkaa siksi, että kestäisi enemmän ns. yhdynnässä.-...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitäs pahaa tuossa on? Riität varmaan hänelle mutta se on miehen tapa jatkaa hyväämieltään silloin jos se sille tuntuu.

Ja jos teillä ei seksiä ole usein kuten kerrot, turhaan siitä loukkaannut miehellesi...
Virität miestäsi hetken niin varmasti kuntoutuu pian touhuun. Jos hän runkkaa siksi, että kestäisi enemmän ns. yhdynnässä.-...
No ei, kyllä se omaa ärtymystään runkkailee pois. Eilenkin oli kuin perseeseen ammuttu karhu, kiukutteli ja rähjäsi. Auta armias kun oli hetken aikaa ollut koneensa äärellä rauhassa, niin johan tuli hyväntuulinen puhelu häneltä.

Itse kärvistelen menkkakivuissa, vilkkaitten lasten temppuiluissa, vailla OMAA AIKA!
 
no hei
Paljonko sit on usein seksiä? Mulle ainakin 2-3kert vko on usein. Meillä mies paljon töissä, ite kotiäitinä ja molemmat aina kotona ollessa ihan kuitti, seksi jää ehkä 3-4krt kuussa. Ihan sopivasti silti, tai ainakin parempi kuin ei lainkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
Paljonko sit on usein seksiä? Mulle ainakin 2-3kert vko on usein. Meillä mies paljon töissä, ite kotiäitinä ja molemmat aina kotona ollessa ihan kuitti, seksi jää ehkä 3-4krt kuussa. Ihan sopivasti silti, tai ainakin parempi kuin ei lainkaan.
Näin meilläkin, jopa vähemmän viime aikoina kun vauva valvottaa ja olen väsy. Mulle riittää, mieskin on melko tyytyväinen. En usko, että kykenisin innostumaan noin usein seksistä kuin ap.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
Paljonko sit on usein seksiä? Mulle ainakin 2-3kert vko on usein. Meillä mies paljon töissä, ite kotiäitinä ja molemmat aina kotona ollessa ihan kuitti, seksi jää ehkä 3-4krt kuussa. Ihan sopivasti silti, tai ainakin parempi kuin ei lainkaan.
Näin meilläkin, jopa vähemmän viime aikoina kun vauva valvottaa ja olen väsy. Mulle riittää, mieskin on melko tyytyväinen. En usko, että kykenisin innostumaan noin usein seksistä kuin ap.
Ymmärrän sen, että erilaisia tarpeita on. Mulle 3kin kertaa viikossa on liian vähän. Haluaisin joka päivä. :(
 
vieras
Samaa mieltä kun annipanni, etten tosiaan kuuden lapsen äitinä, töissä käyvänä edes jaksaisi kiinnostua noin usein seksistä.
Tosiaan muutakin elämää on riittävästi ja illalla olen aivan unessa kun löydän sänkyni.
 
cvb
Teillä molemmilla on siis yhteinen tavoite: haluatte harrastaa seksiä miehesi kanssa :D

Sori, ei ole neuvoja, muuta kuin että puhutte ja puhutte. Kuuntelepa vaikka PMMP:n pariterapiaa ja laita mieskin kuuntelemaan. Siinä on hyvä pointti ;) http://www.youtube.com/watch?v=mBHAOyM2PgA
 

Yhteistyössä