Minne vanha sohva edullisesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sohva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sohva"

Vieras
Meillä on tuollainen ihan kivan ja nykyaikaisen näköinen, suurikokoinen divaanisohva. Hyvin toimisi vielä jollain tarvitsevalla, mutta nurkkiin on kissa teroittanut kynsiään joten myyntiin ei kehtaa laittaa.
Mitä maksaa hävitys kaatikselle tai saako jostain edes halvalla vuokrattua jotain peräkärryä tms? Meillä kun itsellä ei ole. Eroon pitäisi päästä mutta ei huvittaisi maksaa kovin paljon tuollaisen hävittämisestä.

Vinkkejä?

Mä sain myytyä parissa päivässä kissan kulmista raapiman sohvan tori.fi:ssä ja vielä kelpo hintaan 170€. Kuvasin hyvin raavitut kulmat ja kerroin avoimesti kaiken. Yllätys oli, että se meni noinkin hyvällä rahalla ja nopeaa.. Tosin olihan se alunperinkin ollut kallis ja vielä vuodemekanismilla.. Mut silti.

Itse laitoin huutonettiin ihan reheellisesti huonokuntoisena myyntiin. Hinta taisi olla euron ja nouto ehtona. Enemmänkin siitä joku maksoi ja nopeasti päästiin eroon.

Kierrätyskeskukset kuskaavat noita pois maksua vastaan. Täällä myös jätehuoltolaitoksella on noutopalvelu maksusta, kannattaa tarkistaa nettisivuilta, löytyykö tuollaista palvelua. Itse tilasin hakemaan 75 kg painavan television rohjon pois. Kyllä siitä ilosta maksoi, että joku muu hoiti ne kantamiset :D Jätehinnastotkin löytyvät usein nettisivuilta.

piti vielä lisätä, että täällä seinäjoen alueella vanhan sohvan vieminen jäteasemalle maksaa 18e. kannattaa siis tosiaan vaikka ennemmin lahjoittaa se jonnekkin tai viedä kierrätyskeskukseen

Yhteistyössä