Minne näistä vaihtoehdoista lähtisit mieluiten lomalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rooma on liian ruuhkainen minulle, ainakin tuohon aikaan vuodesta. Barcelona ois kiva. Lontoota rakastan ja onhan tässä jo mennytkin useampi vuosi viime käynnistä. Pariisi olisi kiinnosta tapaus. Milano? En lähtisi Euroopan ulkopuolelle, kun täälläkin niin paljon mielenkiintoista.

Joko Barcelona tai sitten, miten olis Milanon kupeessa Bergamo? Edulliset lennot suoraaan sinne Ryanairilla. Siitä hyvä reissata Gardajärvellä, siellä Milanossakin helppo käydä, Venetsiaan jne. Junalla helppo liikkua ja edullisesti. Bergamo on kaunis kaupunki, jossa varmasti enempi katseltavaa kuin Milanossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Ajankohta syyskuun alkupuoli ja matka-aika noin 10 päivää.

Vaihtoehtoina Lontoo, Barcelona, Rooma, Milano, Pariisi, Amman ja Beirut.

Lontoossa 4 krt, Pariisissa 2 krt, Roomassa 3 krt ja Barcelonassa on käyty, joten Milanoon.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Joko Barcelona tai sitten, miten olis Milanon kupeessa Bergamo? Edulliset lennot suoraaan sinne Ryanairilla. Siitä hyvä reissata Gardajärvellä, siellä Milanossakin helppo käydä, Venetsiaan jne. Junalla helppo liikkua ja edullisesti. Bergamo on kaunis kaupunki, jossa varmasti enempi katseltavaa kuin Milanossa.

Klm ja Lufthansa lentää kans halvalla, olin Venetsiassa 08 ja frankfurtin kautta 150 eur, en oikein perusta noista halpisyhtiöistä.

Nyt lähtisin Roomaan, olimme pikapyrähdyksellä Roomassa kesäkuussa kun matkasimme Toscanaan ja ihan harmitti jättää Rooma taakse, niin ihana kaupunki se on! Lensimme Roomaan Turusta Riikan kautta. Tosi kätevä reitti!

Alkuperäinen kirjoittaja lauantaipussi:
Voi vitsit ihan sama minne, kunhan pääsis!! B)
Beirutiin ja Ammaniin en kuiten ekana lähtis...En kyllä tiiä millasta niissä on lomailla, mut näin äkkiseltään... :whistle:

Beirutiin minäkään en lähtis, johtuen myös siitä käytännön seikasta, että passissani on Israelin leima enkä pääsisi edes Beirutiin. Ammaniin voisin lähteä, olen ollut Jordaniassa ja muslimimaaksi oli oikein kiva ja ystävällinen paikka.

Yhteistyössä