Minne näistä kaupungeista muuttaisit ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvitteluleikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuvitteluleikki

Vieras
Jos olisit muuttamassa ulkomaille tai ulkomailla toisaalle, niin mihin näistä kaupungeista mieluiten muuttaisit ja miksi?

Lontoo
New York
Delhi
Moskova
Kairo
München
Pariisi
Tokio

Olisiko joku noista sellainen paikka, missä et ollenkaan voisi kuvitella asuvasi?

Lontoo ja New York kelpais parhaiten. Delhi ei missään nimessä, ei myöskään Moskova. Itse asiassa mun on vaikea ymmärtää, että joku naispuolinen ylipäätään haluaisi lähteä Intiaan, ottaen huomioon naisen aseman ja oikeudet siellä.

Pariisi ykkönen, nykikin olis ihana, mutta liian kaukana. Munchen ja lontoo kävis myös. Muut ehdoton ei. Delhi ja kairo liian kuumia, likaisia ja naisille vaarallisia. Moskova korruptoitunut neukkuajan paratiisi...

Itse voisin kuvitella asuvani Lontoossa, joskin myöskin mieluummin jossain pienemmässä paikassa ko. maassa. Mutta ehdoton ei olisi Moskova ja Delhi. En ole käynyt kummassakaan, mtuta olen epäluuloinen niitä kohtaan, samoin koko kumpaakin maata.

Ehkä Pariisi, vaikka saisi olla lämpimämpi. Delhi ja Kairo eivät tunnu hyviltä, vaikka saattaisin niitä kokeilla. Singapore ei ole listalla, se voisi olla hyvä paikka. Sydney ehkä vielä parempi.

Yhteistyössä