Minne mennä kesällä RUOTSIssa???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkakokemuksia??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Matkakokemuksia??

Vieras
Kesäkuussa matka Ruotsiin. Mukana 4v. ja kaksi 13-vuotiasta. Tyttöjä kaikki. Aikuistenkin vinkkelistä kiinnostavat kohteet kiinnostavat. Kålmordeniin menemme ja siellä vietämme pari päivää. Laivalla mennään Tukholmaan, mutta sinne ei ole tarkoitus jäädä. Viikon reissuun mahtuisi siis vielä muutama kiva nähtävyys, lapsikohde tai muuten kiva paikka.
 
Mä haluaisin käydä siellä "Astrid Lindgrenin -kylässä" eli missä on muistaakseni ainakin Peppi Pitkätossun Huvikumpu ja Vaahteramäen Eemelin koti. Paikkakunta saattoi olla Vimmerby, mutta senhän voi tarkistaa netistä.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä