no ne reissut ei nyt niin kalliita ole.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Lappiin
Tää tai sit malediiveilleAlkuperäinen kirjoittaja kuula:Australia ja Uusi Seelanti -turneelle.
Ei ni, mut sinne haluisin ruska aikaan, meidän kuudes hääpäivä on syksyllä ja viel ei olla häämatkalla edes käyty, ehkä joskus..Alkuperäinen kirjoittaja höh:no ne reissut ei nyt niin kalliita ole.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Lappiin
Minä myös! =)Alkuperäinen kirjoittaja Menni K.:Lappiin lähtisin myösAlkuperäinen kirjoittaja mie:Lappiin
Mä ottasin ehkä kans ton usa reissun.Alkuperäinen kirjoittaja tipi:2 kuukauden USA-kiertue; San Fransisco, Los Angele, Miami, Florida.
Meillä muuten on häämatka tekemättä edelleen vaikka mentiin naimisiin -99. On päätetty, että kun 15 v- hääpäivä lähenee niin lähdemme kahdestaan pidennetylle viikonloppureissulle jonnekin päin Eurooppaa, tod.näk. Englantiin.
Nyt iski kyllä vähän kateus päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:Mä ottasin ehkä kans ton usa reissun.Alkuperäinen kirjoittaja tipi:2 kuukauden USA-kiertue; San Fransisco, Los Angele, Miami, Florida.
Meillä muuten on häämatka tekemättä edelleen vaikka mentiin naimisiin -99. On päätetty, että kun 15 v- hääpäivä lähenee niin lähdemme kahdestaan pidennetylle viikonloppureissulle jonnekin päin Eurooppaa, tod.näk. Englantiin.
Kaverit on lähössä viikon päästä just tollaselle reissulle.
Mä haistatin niille paskat kun kuulin. Lupasin lähettää joka päivä kahden kuukauden ajan mun keskisormesta valokuvanAlkuperäinen kirjoittaja tipi:Nyt iski kyllä vähän kateus päälle.Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys:Mä ottasin ehkä kans ton usa reissun.Alkuperäinen kirjoittaja tipi:2 kuukauden USA-kiertue; San Fransisco, Los Angele, Miami, Florida.
Kaverit on lähössä viikon päästä just tollaselle reissulle.