Minne lähtisin heinäkuussa matkalle? Ehdottakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minne?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minne?

Vieras
Budjetti vois olla suunnilleen 1500 e (sisältäen kaiken), matkan kesto väh. viikon, max. kaksi. Lämmintä pitää kohteessa/kohteissa olla. Yksin oon lähdössä. Minne lähtisin? Minne sä lähtisit :)?

Melkein missä tahansa maapallolla noin välillä 70 pohjoista leveyttä ja 30 eteläistä leveyttä on lämmintä heinäkuussa.

Joten sanoisin, että junalla Suomesta Jakutskiin pysähdellen sekalaisissa mielenkiintoisissa paikoissa ja lentokoneella takaisin. Aasian sisäosien mannerilmastossa on melko hyvä helletakuu, jos porotuksesta tykkää.

Juu, ajattelin kysyä, jos tulisi jotain kohteita, joita en oo itse ollenkaan hoksannut harkita. Intia kiinnostaa, mutta siellä on heinäkuussa joko tosi kuuma tai monsuunisateet... Ja lisäksi oon miettinyt Norjaa, Italiaa tai Sveitsiä. Mutta ehkä joku kaukokohde kuitenkin kiehtoisi vähän enemmän... :)

Paraguay. Siellä harva suomalainen on käynyt, ja budjetti saattaisi riittää lentoihin. Perillä on halpaa.

Aloin heti kattella lentojen hintoja... Tosiaan 1200 - 1500 eurolla pääsisi Paraguayhin. Tosin lentojen kestot on jopa 40 h ja jopa 10 tunnin koneen vaihdoilla, eli siinä tulis sitten hotelliyö tod.näk. lisäksi... Kohteena kyllä kiinnostaa Etelä-Amerikkakin, mutta nuo hinnat ja lentoajat saa mut olemaan yleisesti ottaen enemmän kiinnostunut Aasian suunnasta...

Yhteistyössä