Minne hävisi menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieli Maassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mieli Maassa

Vieras
Olen aivan pääpyörällä, paniikissa ja ties missä.
Tähän asti kierto on ollut todella säännöllinen 30-31 pv. Viime kierrosta tikutin oviksen ja piinailin taas kerran. Tuli kp 31/31 meni neljä päivää, tuskin sain nukuttua kun päässä kiersi vain yksi ajatus... Testasin negaa :'( Clearbluen ohjeessa sanottiin, että mikäli kuukautisia ei vielä pariin päivään kuulu testi kannattaa uusia. Odotin kolme päivää. Uusi nega.
Mihin piiiip katosi mun menkat? Onko kenelläkään kokemusta säännöllisen kierron muuttumisesta tai muusta vastaavasta. Tässä menee vielä enemmän energiaa koko lapsettomuusasiasta murehtimiseen kun ennen.
Ai niin, mulla ei siis ole mitään lääkitystä tällä hetkellä.

HEI!
On ihan normaalia sekin, että oma alitajunta saattaa siirtää menkkoja...Tai siis kun odottaa kovin, että tulisi raskaaksi, menkkojen tulo saattaa viivästyä useitakin päiviä...Tai sitten on voinut käydä niin, että keltarauhanen ei ole jostain syystä surkastunutkaan, joka pitkittää menkkojen tuloa...Kyllä ne sieltä vielä tulevat, jos et raskaana ole.
Itselläni menkat olivat myöhässä 10 päivää, mutta alkoivat sitten...samansuuntainen kierto mulla kuin sinullakin...ja yleensä säännöllinen.
Tsemppiä sinulle!

:hug:

Yhteistyössä