Minne hävisi aloitus Scarletista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Kun täällä joku äiti ihmetteli Scarlettia ja tavallaan haukkuikin .Mä yritin laittaa oman kommenttini mutta jotenkin se vaan hävis ja tuli ihan ihme sivu (englanninkielinen) eikä sitä alotusta enää ollut ollenkaan kun tulin takasin plussalle. Miksiköhän se hävis sillai oudosti?

Ja mitähän siinä aloituksessa oli?

On se kumma kun ei osata välttää niitten kirjoituksia joista ei pidä. En mäkään pidä kaikista täällä, mutta mä en sitten vain lue niitä kirjoituksia. Yksinkertaista, eikö vain?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

On se kumma kun ei osata välttää niitten kirjoituksia joista ei pidä. En mäkään pidä kaikista täällä, mutta mä en sitten vain lue niitä kirjoituksia. Yksinkertaista, eikö vain?

Jotain siihen suuntaan sun alotuksistasi ja sun jutuistasi ja siitä että millanen sä oot sen ap:n mielestä. Mä taisin jotain laukasta siihen malliin että mun mielestä oot ihan ok, ehkä mulla on sitte hyvä huumorintaju, en tiedä mutten ota hernettä nenuun joka asiasta enää, joskus sitäkin tehnyt. Mutta kun se alotus sitten häipyi kuin tuhka tuuleen.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:

Jotain siihen suuntaan sun alotuksistasi ja sun jutuistasi ja siitä että millanen sä oot sen ap:n mielestä. Mä taisin jotain laukasta siihen malliin että mun mielestä oot ihan ok, ehkä mulla on sitte hyvä huumorintaju, en tiedä mutten ota hernettä nenuun joka asiasta enää, joskus sitäkin tehnyt. Mutta kun se alotus sitten häipyi kuin tuhka tuuleen.

Mua sanotaan tyhmäksi, mutta eipä monet harmaatkaan kovin fiksua kuvaa ittestään anna. Ja herneet vedetään heti nenään, kun ei tanssita heidän pillin mukaan. Täällä kun ei saisi olla omia mielipiteitä asioista eikä itteään saisi puolustaa. Se aloittaja ei todellakaan tunne mua eikä voi tehdä mitään johtopäätöksiä millainen mä olen.

Ja edelleen mähän en sitä vittuilua siinä yhdessä ketjussa aloittanut :whistle: :laugh:

Oon mäkin saanut vittuilua yleensä harmailta, harvemmin mustilta silloin kun olen tehnyt jonkun alotuksen tai sanonut oman mielipiteeni jossakin ketjussa. Meitä on vaan joka lähtöön. Tiedän että varmaan taas joku sanoo että mä nuoleksin Scarlettia mutten tee sitä mutten kyllä haukukaan kun ei ole mitään syytä sellaseen. Mä nyt yritän olla kaikille tasapuolisesti samanlainen olematta kuitenkaan yli-ihminen eli en vittuile jos ei ole aihetta ja kehun jos siihen on aihetta, ei se ole nikistä tai alotuksesta kiinni. Pitää vaan olla aika kiinnostava juttu johon mä sanon oman mielipiteeni eli en yleensä mene noihin haukkumisketjuihin mukaan, ei kiinnosta sellaset.

Yhteistyössä